Jomfrudom på netthandel

Det ble ingen ny oppdatering på dere etter jobb i går. Jeg hadde rett og slett ingenting interessant å komme med etter en lang, men kjempebra dag på jobb! Derfor bestemte jeg meg for å spare dere, og heller dra på jentekveld med to nordlenninger og min kjære kollega, Malene! To av oss drakk vin, og to av oss drakk vann, men alle sammen hadde en kjempefin kveld. Jeg lagde pizza til oss og resten av jentene hadde handlet inn tonnevis med godteri. En ganske perfekt lørdagskveld om jeg får si det selv.

He-rre-gud. Andrea har tidligere verken handlet kjoler eller sko fra nett, men for en liten stund tilbake bestemte hun seg faktisk for å nettshoppe! Etter å ha surfet litt rundt og oppdaget nettbutikken www.coolstuff.no, bestemte hun seg for å gå for denne….

… Et hestehode. Hvorfor er jeg ikke overrasket? 

 
 

Håper dere hadde en hyggelig kveld dere også!
I dag står det en hyggelig dobbeldate på planen her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg