Julegave fra meg til meg!

Fysj for en kald og mørk morgen jeg våknet til i dag. Planen var å ta noen gode antrekksbilder til dere før jobb, men ekstremværet utenfor tillater meg det ikke. Det er rene stormen utenfor! Så da får jeg vel heller vise dere julegaven jeg kjøpte til meg selv i går. Måtte jo ha en julegave til meg selv også!

Jeg kjøpte meg et helt nydelig kakestativ i sølv. Nå kan jeg ikke huske navnet på interiørbutikken, men det var en i en sidegate i sentrum. Jeg skal vel og merke ikke bruke det til å ha kaker på, men julepynt! Akkurat nå har jeg bare kastet all jeg eier og har oppå, men første desember skal jeg ordne dette ordentlig fint. – Og så fort julen er over, skal stativet brukes til å ha smykker og dill på.

 
 
“Love” er kjøpt på interiørbutikken N1, og tallene til adventslysene er fra Upstairs.

Vi skrives igjen etter jobb.
Ønsker dere en super lørdag så lenge!

47 kommentarer

Siste innlegg