Premiereklar!

 

Nå drar jeg til min fine jobb! Jeg har tatt noen ekstra vakter denne uken. -Men først vil jeg dele kveldens antrekk med dere. Klokken halv tolv i kveld drar jeg på premieren for den aller siste Twilight filmen. Wuhuu! Jeg slutter ikke før sent, så jeg har forhåndsskrevet noe som vil bli postet i løpet av kvelden.

Håper det står bra til med dere alle! Kanskje ser jeg noen av dere på Vero Moda i dag? Vi får inn nye, lekre varer hver eneste dag. Det har faktisk vært vanvittig mange lesere innom den siste tiden. Det er så hyggelig å få hilst på noen av dere og sett hvilke mennesker som skjuler seg bak statistikkens tall!

 
Genser, veske og kjole brukt som skjørt fra Bikbok, Skjorte HERFRA, Sko fra Nelly, Briller fra Nastygal

Er det flere som skal på premieren i natt?

56 kommentarer

Siste innlegg