JULEKJOLEN

Her kommer det etterspurte innlegget med tips til både julebordskjoler og selveste julekveld-kjolen! For min del kan julekjolen være alt fra rødfarget, sort, grønn, lilla, gull eller glitrende. Under finner dere noen av mine favoritter fra nett akkurat nå. Jeg kommer til å følge godt med fremover og tipse dere med en gang jeg får øye på en ny, passende julekjole! Slik jeg har forstått det så er dette noe dere ønsker?

 2
  4
 6
7  8
1 HER, 2 HER, 3 HER, 4 HER, 5 HER, 6 HER, 7 HER, 8 HER

9     10
11   12
9 HER, 10 HER, 11 HER, 12 HER (affiliateslenker)

Selv har jeg nummer 12 og har nå superduper lyst på 1, og 2!

59 kommentarer
    1. Du kunne ikke lagt et julekjole innlegg nr. 2, og denne gangen med lengre og mer elegante kjoler? 🙂 Etter min mening syntes jeg julaften burde være vakker og ikke en teaser, disse kjolene var kjempefine altså, men etter min smak kanskje ikke helt julekjoler 🙂 Kanskje en julefest med venner :p

    2. June Amalie: Jeg fant veldig få pene lange kjoler på nett da jeg surfet sent i går kveld. Det er derfor det bare ble korte varianter i denne omgang, men i neste håper jeg helt klart å få med noen flotte lange også 🙂 Jeg skal følge godt med fremover!

    3. Hey marthe! <3
      jeg bare lurte på om du har noen julegavetips til en jente på 15-16-17 år! 😉 Jeg trenger virkelig tips, foreldrene mine maser hver dag om at nå må jeg finne noen ønsker.. mn har virkelig ikke peiling 😛
      så plis! 😀 har du noen tips? <3
      BTW: jeg bare elsker stilen din og hvordan du blogger! du er et forbilde, jeg digger deg! <3

    4. Hei Marthe! 🙂 Kjole nr. 12 (den du har) er jo bare RÅLEKKER! Og den sitter jo som et skudd på deg! Looking veeeery good 🙂 Også er jeg helt enig med deg, VIL HA kjole nr 1 og 2 selv, spesielt nr. 2. Elsk på den ryggen! 😀 Wooow! Tror absolutt det blir julekjolen min i år foråsidetsånn (også ikke værst pris heller, even better! 🙂 ).
      Ha en fin søndag videre. Gleder meg allerede til neste innlegg på bloggen 🙂

    5. Åh! Gud så mange fine 🙂 selv er jeg mer glad i lange kjoler. Men det er jo bare smak og behag 🙂
      Men som vanlig har du en flott smak. Dette året går jeg for litt mer glitter 🙂

    6. Ida: Så bra at du likte dette innlegget Ida 🙂 Alltid gøy å høre at dere setter pris på innleggene mine 😀 Nå skal jeg følge godt med fremover og kanskje komme med litt flere lange kjoler og sko også 🙂 Nyttårskjolen må vi nok også ha et eget innlegg til etterhvert 😀
      Anne: Jeg er allerede i gang med dette innlegget så jeg håper det kan være til hjelp når det blir publisert i nærmeste fremtid! 🙂 Klem!

    7. 12 og 7 har jeg kjempelyst på. de tror jeg nesten jeg må bestille når jeg får penger 🙂 elsker glitrende kjoler, det er så fint! og åpen rygg – gosh, det er nydelig!

    8. Holder med deg i kjole 1 🙂 Selvom jeg alltid blir så varm på julaften, så foretrekker noe annet enn lange ermer 🙂

    9. Jeg ELSKER at det er hvertfall 1 toppblogger som blogger om juletida! Det er så koselig å lese of høre om andres juletid osv. Så bare fortsett med det!! Kanskje du kan ha en julekalender her på bloggen! 🙂 Bare et tips! 🙂

    10. jaja:: Ja juleblogging må vi ha i massevis 😀 Julekalender hadde jeg faktisk hver eneste dag i fjor desember, men det ble så mye problemer med samarbeidspartnerene at i år vil jeg bare ha noen dager. Noen samarbeidspartnere var dessverre ikke like profesjonelle og det skapte store problemer for meg da de stakkars vinnerne aldri fikk premiene sine tilsendt. Så nå er jeg mye mer forsiktig på hvem jeg samarbeider med! 🙂 Men noen konkurranser blir det!

    11. Jeg har kjole nr 5 :)) fant den i et innlegg du lagde en gang, og jeg elsket den, så måtte bare ha den! 🙂

    12. Fant den perfekte kjolen (nr. 7) i dette innlegget. Men så trykker jeg på linken og ser at den nesten koster TOTUSEN kroner! De fleste av oss har ikke råd til å bruke så mye penger på en kjole som ikke blir brukt mer enn 2 ganger. Lag et innlegg med kjoler til en litt mer rimelig pris. F.eks. til under 500 lappen? 🙂

    13. Kan du skrive noen tips om hvordan bh man kan bruke under kjoler som nr 12.. Jeg syns disse kjolene med lav rygg er sinnsykt fine, men jeg aner ikke hva slags bh man kan få brukt under som ikke synes i det hele tatt..
      Håper på hjelp, så er den kjolen snart på vei til meg!
      Også ett spørsmål til; de barberhøvlene man skulle få gratis i posten (prøvepakke), hvor lang tid tar det før de kommer? Føler jeg har ventet i ukevis.. haha
      -Håper på svar, selvom du har mange å svare!
      Hanna

    14. Hanna: Det skal jeg huske på i neste innlegg! Selv brukte jeg ingenting i kjole nr 12. Nelly selger slike “klister bher” som bare er to slags kopper som sitter forann uten verken stropper eller bakstykke, men selv har jeg aldri prøvd disse. Jeg har venninner som er kjempefornøyde med disse bhene, men har du like store fordeler som meg så vil ikke en slik bh sitte fint på. De har nemlig ikke store nok størrelser i slike og derfor blir mitt eneste alternativ teip! Hoho. Er det en kjole av denne varianten som jeg ikke tørr å gå bh løs i så bruker jeg faktisk teip! Det jeg gjør da er å rett og slett teipe fra undersiden av brystet og oppover fra en side til en annen slik at hele brystpartiet blir dekket i teip kun på fremsiden. Har du en kjole uten åpen rygg så er det beste å teipe rundt hele midjen, men dette fungerer selvsagt ikke hvis teipen blir synlig i kjolen 🙂 Det høres dramatisk ut, men det fungerer supert hos meg 😀

    15. Jeg hadde akkurat tenkt til å spørre om hva du bruker unner en kjole med bar-rygg, men så du hadde svart i kommentarfeltet.
      Du tror ikke at du snart kunne laget et innlegg der du viser ordentlig hvordan du bruker teipen og setter den, når du ikke skal bruke bh. Og hvordan teip du bruker, for er veldig usikker på hvor “sterk” den må være for å ikke dette av, men må få den av meg også 🙂

    16. Kjempefine alle sammen! Men alle de er enten helt tettsittende eller kjempe korte.. Jeg er en jente som har store former (str. L), og hadde desverre ikke vært komfertabel med å gå i noen av de kjolene.. Tror du du kunne laget et innlegg med pene kjoler som er litt lengre, og som du tror vil passe oss litt “større” jenter?:)

    17. wow, sykt mange fine og lekre kjoler! Likte alle kjempegodt, og flott med en så god guide til jul. Jeg skal nok ikke kjøpe meg en ny kjole til jul eller nyttår. Blant annet fordi at jeg har tre paljettkjoler som jeg så vidt har brukt. Da er det bedre å bruke det man har, og paljetter går jo aldri av moten 😀
      xx Siri

    18. Margrethe: Ja jeg så dette selv med en gang jeg hadde postet innlegget. Det må jeg bare beklage! Skal gjøre det bedre neste gang og sørge for at det ikke bare er supertettsittende lårkorte “partykjoler”. Noe mer elegant og noe ikke fullt så tettsittende også 🙂 Klem!
      Kamilla: Jeg bruker gaffateip og ja det gjør vondt å ta av! Hehe, men det er det eneste som fungerer. Jeg har prøvd alt biltema har å tilby 😀 Jeg skal se hva jeg får til med dette innlegget. Jeg vet ikke om det er så lurt å stå i bare bhen og vise, men jeg kan alltids prøve å vise med klær på! 🙂

    19. Hei!
      Hvilken str. tenker du å bestille i kjole nr. 2? Jeg er litt usikker på om jeg skal gå for str. XS eller S.

    20. heei marthe ! 😀 det va kjemefine kjoler! æ lurte på om du kunne fortelle kordan nettside du finn nr.3 kjolen?:) har veldig lyst til å kjøpe den :)) pliiis! hvis du kunne sende linken til e-posten min ville det vært toppers !!^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg