BARE FOR DEG

I går dukket det opp en ny bok i postkassen vår! “Bare for deg” av Sylvia Day. Noen som har lest den? Det sies at den er perfekt for oss som liker “Fifty Shades” bøkene. Kanskje noe for dere som allerede har lest og elsket Fifty shades trilogien, og som nå ikke har mer lesestoff igjen? Dette er første bind i Cross-fire trilogien og boken har som Fifty Shades i løpet av veldig kort tid solgt millioner av eksemplarer. “Bare for deg” har fått lesere verden over og har i ukesvis nå ligger på toppen av bestselgerlistene.

“Bare for deg” handler om 24 år gamle Eva som flytter fra vestkysten til New York. Første dag i ny jobb faller hun for den 28 år gamle forretningsmannen Gideon som ikke bare er glitrende attraktiv, men også enormt rik. Forholdet mellom dem utvikler seg raskt til en åndeløs besettelse, og leserne rives med på en turbulent reise full av høydepunkter. Før jeg bestemmer meg for om en bok virker bra eller ikke, må jeg alltid åpne den og lese et par setninger midt i boken. Begge gangene jeg gjorde dette med “Bare for deg”, måtte jeg virkelig anstrenge meg for å ikke fortsette å lese. Språket fikk meg helt oppslukt!

Elsker når jeg finner bøker som jeg virkelig tror faller i smak!
Boken fås kjøpt HER (affiliateslenke)

14 kommentarer
    1. Fysj:P den boken likte jeg ikke.. Fifty shades er bedre etter min mening da denne “bared to you” blir som en “etterlikning” av FS etter å “levd” inn i fifty triologien..

    2. Jeg har lest den! Og jeg leste hele boken på en dag. Utrolig fin bok! Det som er nøkkelen, er å ikke tenke på og sammenligne den med Fifty Shades of Grey. Jeg har lest de og 🙂 men den er utrolig bra! Gled deg 😀

    3. Jeg forelsket meg helt i Fifty shades trilogien og satt igjen og var helt tom da jeg var ferdig med lesingen.. Heldigvis dukket denne boken opp – anbefales!
      Veldig lik Fifty shades bøkene, men samtidig også ulik.
      Likte du Fifty shades, kommer du også til å like denne 🙂

    4. Hm…. Som underholdning syns jeg FS og Bare for deg er helt ok, men det irriterer meg hvordan de fremstiller BDSM i FS… Jeg er nå halvveis i Bare for deg, og syns det er en fordel at det enn så lenge kun er lagt fokus på den mentale dominansen.
      Men jeg må si at jeg ønsker meg en forfatter som skriver en bra og virkelighetsfølende historie om to “normale” mennesker som opplever samme intensitet og tiltrukkelse om Grey og Ana, Gideon og Eva gjør. Hvor den ene parten ikke er usannsynlig perfekt på alle måter og den andre ikke er ei grå mus som ikke har trua på seg selv. Stort sett er det ikke sånn det er 🙂
      Jeg lever selv i et forhold som sub og masochist med en fantastisk dominant sadist, og har venner som også er i DBSM forhold…Og vi har snakket mye om FS (jeg vet ikke om noen har lest Bfd) og om hvor “stereotypisk” den er – så jeg håper ikke noen leser disse bøkene og tror at det er slik det er 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg