Do it yourself – Bukser

Øyet mitt ser fremdeles ut som en svulst, så denne morgenen har jeg bare slappet av. Jeg har på følelsen at dette kommer til å ta lengre tid enn jeg hadde håpet. I går kveld begynte også venstresiden av underleppen min å hovne opp helt ut av det blå! Begynner å lure på om det er flere ting som foregår i denne kroppen. Så lenge det ikke er smerte eller kvalme med i bildet så er alt i orden for meg!  

Jeg har nemlig fått brukt kreativiteten min denne morgenen. Noe morsomt må man jo kunne finne på! Jeg bestemte meg for å eksperimentere litt med favorittbuksene mine fra H&M og resultatet ble faktisk ganske bra! Så fort jeg ser menneskelig ut igjen, kommer jeg til å gå til innkjøp av mange flere par øredobber slik at jeg kan teste ut litt forskjellig. Do it yourself prosjekter er alltid så morro!

Har dere noen tips til DIY prosjekter?
Jeg blir kjempeglad om dere ønsker å dele idèer!

50 kommentarer

Siste innlegg