New dress on its way..

Se hva jeg klikket hjem i dag! Denne rimelige saken til prisen av 399kr. Den ser ut til å være veldig gjennomsiktig, så jeg må nok tilføye et sort lite skjørt under om jeg vil bære den på fest, men det skal ikke bli noe problem. Åh, jeg så gjennom alle de nyeste varene til Nelly i dag og fant så mye at jeg ikke helt visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Tenkte jeg kunne lage et innlegg med de nyeste favorittkjolene i morgen. Høres det greit ut? De har fått inn så vanvittig mange fine og billige festkjoler. Under finner dere også to gensre og en bukse jeg gikk til innkjøp av i dag. Ellers må jeg vel avsløre at en ny UNIF jakke fra Nastygal også er på vei! Hihi, trøsteshopping deluxe. Kan ikke vente med å få det i hus. 

 
 
Genser 399kr HER, Team trend 199kr HER, Kjole 399kr HER, bukse 499kr HER. (affiliateslenker)

25 kommentarer

Siste innlegg