HAIRTALK

Her kommer mine tre favorittprodukter til hår akkurat nå! Jeg prøver å være flink til å variere litt når det kommer til hår, men noen produkter er jeg så glad i at jeg synes det er forferdelig vanskelig å skulle bruke noe annet. Kuren og balsamen på bildene under her er blant disse produktene. Håret blir like silkemykt etter hver hårvask og for en oppfriskende duft! Ellers har jeg siden forrige frisørbesøk blitt storfan av et nytt produkt fra GHD. Dette er en spray som sprayes mellom litt hår i hodebunnen etter vask. Håret skal helst være fuktig når sprayen påføres, og når håret så fønes lages det et veldig fint volum. Jeg har tidligere slitt med vanvittig flatt hår og har derfor måttet tuppere for å få det til å løfte seg litt fra hodet. Nå slipper jeg den voldsomme tupperingen. GHD produktet lager volumet for meg.    



Kur til høyre og balsam til venstre i absolut repair. Tror de koster rett over 200 kr begge to.


GHD root lift spray. Tror jeg betalte rundt 200 kroner for denne også.

Har du noen hårprodukter å anbefale oss?

27 kommentarer

Siste innlegg