DOTS…

This is Dots by Marthe Borge! Hva synes dere? Burde jeg ikke lage meg en parfyme også? Nei, men nå vet dere ihvertfall hvor dagens antrekk har hentet sin inspirasjon fra. Marc Jacobs sin nye duft! 

Håper dere har hatt en fin torsdag så langt. Jeg har tatt over 900 bilder i dag jeg! Hva jeg har knipset får dere vente å se. Nå er det bare to dager igjen til avreise og SOM jeg gleder meg! Min aller første utenlandsreise helt på egenhånd. Hadde det vært for to år siden, så ville det ikke engang vært et tema. Nå kan jeg nesten ikke vente! I følge listen jeg har fått, ser det ut til at jeg er den eneste norske på prosjektet så nå skal engelsk-kunnskapene mine settes på prøve! Glemte jeg å si at jeg gleder meg?


Sko fra Aldo

 
Skjørt, Blazer og skjorte fra H&M 

  

Likte dere antrekket?

45 kommentarer

Siste innlegg