Nytt fra Cecilia Samartin

HYYYL! Og skrik, og hopp og hei! Gjett hva jeg dro med meg hjem fra Sørlandssenteret i går? En splitter ny roman fra Cecilia Samartin! Min favoritt forfatter. Akkurat nå som jeg virkelig trengte noe nytt, virkelig bra lesestoff. Den nye boken fant jeg på en bokforretning som jeg aldri kan huske navnet på, men jeg er sikker på at de har fått den inn både på notabene og på ark også. Dere som aldri har lest en eneste Samartin bok, kom dere på biblioteket eller en bokforretning. Dere har gått glipp av noe stort!

Hvis denne nye romanen Doña Maria er bare halvparten så god som de andre bøkene, så gleder jeg meg halvt ihjel. Jeg bare elsker måten denne forfatteren skriver på. Kun to av bøkene hennes har en sammenheng med hverandre og det er Senor Peregrino og La peregrina. Disse to må leses i den rekkefølgen, men ellers kan man lese bøkene hennes akkurat som man måtte ønske.

Historiene er forskjellige, men alle sammen treffer deg i hjertet.
Nå kan jeg nesten ikke vente med å starte den lange flyreisen!

21 kommentarer
    1. Henne har jeg nok ikke lest noe fra enda, men må nesten plukke opp en av disse bøkene en dag nå som du sier det. Bor jo 200 meter fra biblioteket, så har ingen unnskyldning!

    2. Jeg har lest “Drømmehjertet” og “Senor Peregrino” -holder på å lese ut “La Peregrina”- og har “Mofongo” i hus. Gleder meg til å få lest “Mofongo”, “Dona Maria” og “Salvadorena”. Elsker virkelig bøkene til Cecilia Samartin jeg også 🙂

    3. Åh, som jeg digger bloggen din! Du er så jordnær, men likevell så fasinerende 😀
      Også outfitene dine er fantastisk kule! 🙂 I forhold til mange andre blogger.. 😉
      Jeg ville også tipse deg om en nettbutikk jeg kom over etter å ha sneket litt på facebook! ;D Den har ikke så stort utvalg men det er bra med variasjon og den legger ofte ut nyheter 🙂
      http://www.stylein.no
      kos deg med boken! Den er sikkert knallbra! 🙂

    4. Jeg har ikke lest noe av Cecilia Samartin, men siden du er så glad i å lese vil jeg anbefale deg bøkene til Kate Morton på det varmeste. Helt fantastiske bøker!

    5. Selger de sånne raske retter poser i vanlig matbutikk, eller er det noe som må bestilles fra nettet? 🙂

    6. Om akkurat 1 time nå, skal jeg møte henne! Hun kommer til byen min på forfatterkveld. Gleder meg enormt! Har aldri vært med på det før, og det at hun er den første jeg drar på forfatterkveld med, er spennende!

    7. JA! Min favoritt forfatter også, helt nydelige bøker alle sammen! Elsker at du legger ut bokandmeldelse, har kjøpt 4 bøker etter å ha lest det på bloggen din, så bare å fortsette 😀

    8. Har lest Senor Peregrino og La Peregrina, og har nettopp kjøpt Drømmehjertet og Salvadorena! Gleder meg til å lese 😀

    9. Hallo! Jeg har lenge tenkt på å lese bøkene hennes og har nylig lest “Mofongo” som jeg synes var utrolig bra! Nå er jeg nettopp ferdig med “La Peregrina”. Men jeg lurte på noe, har du lest den boka? For jeg forstod virkelig ikke slutten.Jeg liker ikke bøker med så åpen slutt, jeg synes den var rett og slett veldig merkelig. Har du en versjon av slutten som du kunne fortalt meg? 🙂

    10. Hei
      Elsker bloggen din, finner så mye inspirerende! <3
      Jeg har lest Senor peregrino og la peregrino og de er utrolige fine bøker. Er en av mine favoritt serier. Anbefales! Så bare at du hadde la peregrino og ikke senor peregrino 😉 Du må jo starte på den første boka, hehe 🙂

    11. Bøkene er fantastiske. I begynnelsen av oktober har det komt ut ei ny bok!!: Lille Vinge. Barnebok denne gangen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg