Forelsket i Emily Maynard

Vi kommer tilbake til overskriften.. I dag har jeg kjøpt meg sesong 2 og 3 av One tree hill! Dere hadde helt rett. Det ble mer kliss, jentedrama og morro utover sesongen og nå er jeg blitt helt avhengig. Sesong 1 gikk unna på et blunk så denne gang kjøpte jeg to sesonger! Kan nesten ikke vente med å se. Jonas synes også det er kjempemorro selv om han har sett alle de eldre sesongene tre ganger allerede. Gutten sitter og sier enhver replikk før den kommer.. Haha, og jeg som trodde dette var en jenteserie!

Tilbake til overskriften. I kveld er den store kvelden! Dere vet vel hvor høyt jeg elsker Emily Maynard? Det mennesket bare lyser av godhet, og som om ikke det er nok så har hun et helt vanvittig utseende også. Hun er etter min mening den lekreste dama på jord. I kveld er det sesong-premiere på ungkarskvinnen klokken 22.00 på FEM, og denne gang er det Emily sin tur til å finne kjærligheten!

Nå har jeg jukset litt og sett klipp fra sesongen på youtube allerede, men selv om jeg vet hvem hun velger, gleder jeg meg som en gal. Det høres nesten ut som jeg er forelsket i denne dama. Kanskje jeg er det også. Jeg synes bare hun er så god! Krysser alt jeg har for at hun finner kjærligheten igjen!

Er det noen som skal se premieren i kveld?

47 kommentarer
    1. Åh, jeg bare eeeelsker hvordan du matcher stiler!!
      Kan du legge ut sånn “klestips” Det hadde vært kjempefint om du gjord det!!!!!:D

    2. Ja NÅ skal jeg se det!:D takk for tipset! Alarmen er satt til 22.00!:) gleder meg! Iallefall til å se kjolen! De er alltid såå fine på premieren!:)

    3. Beste serien 😀 Kjæresten min har også sett alle de gamle sesongene, så det blir plutselig ikke en jenteserie lenger. Har også mange kompiser som har sett de! Haha

    4. Den serien er mange gutter i min klasse (på 8 trinn) helt fan av, en av dem satt til og med å gråt! Hehehe det er så morro når gutter og jenter kan se på samme serie sammen, du burde foresten prøve å se på bbt!:) the big bang theory 😉 veldig bra serie som anbefales

    5. Jeg har alle sesongene av ontreehill, og jeg lover deg, det er den beste serien som finnes på jord, den og Pretty Little liars så hvis du blir ferdig med One tree hill, anbefaler jeg den <3

    6. Ååå, gled deg til sesongavsluttningen! Jeg lastet ned sesongen mens den gikk på tv i usa! Og jeg ble så happy når jeg fant ut hvem hun valgte!!! Jeg følger både hun og Jef på instagram 😉 Virker som de er veldig forelsket! Hihi

    7. åååå jeg ELSKER UNGKARSKVINNEN! Jeg har lastet ned alle episodene fra amerikask tv,så jeg har allerede sett alt! Og kan love deg at du kommer til å kose deg framover 😀 Og ja,hun er så utrolig nydelig,og ikke minst datteren! Og det er forresten DU og,bare så du vet det 🙂

    8. woho jeg viste du kom til å like one tree hill <3 det er så sykt braa ! åå sesong 2- 3 kommer til å gå unna på ett blunk de også , det blir bare bedre å bedre for hver sesong ! bare vent til sesong 5, 6, 7,8 og 9 du , så bra at du likte det ! Mer drama skal det bli! vent å see 🙂 :)....

    9. Jeg skal se premieren ! 🙂
      Så bra at du elsket One Tree Hill, det er så bra!
      Haha, så morsomt at Jonas har sett One Tree Hill, det er første gang jeg har hørt en gutt har sett One Tree Hill! Men en gang må alltid være den første! 🙂 Ha en fantastisk kveld videre! <3

    10. Jeg blir skikkelig glad når jeg leser bloggen din. For det første er du en utrolig god blogger, og med det mener jeg at du virkelig bryr deg om leserne dine. Du svarer på mail, spørsmål OG i tillegg til at det du driver med klarer du og presse ut både 2-3 innlegg per dag. 🙂
      STÅ PÅ 😀 skal aldri slutte å lese bloggen, hehe!

    11. Skulle ønske jeg ikke hadde sett alle sesongene av OTH, for da kunne jeg sett dem en gang til for første gang <3 Den er så bra! <3

    12. Sesong 3 er best! Gled deg 😀
      Dessverre så synes jeg det dabber av etter fire. Men kjempe bra serie uansett! godt valg 🙂

    13. Har sett alle sesongene av OTH “bare” 8 ganger. Pass deg, er som nikotin… Kan alle episodene i hver sesong utenat, men selvom klarer jeg ikke å la vær å se de

    14. Emma; Utrolig dårlig gjort av deg å skrive hvem hun valgte. Nå ødela du hele serien for meg. Har ikke ord.

    15. Jeg holder også på med å se one tree hill serien, jeg begynte sent i midten av juli og er allerede på sesong 7, episode 10! Klarer nesten ikke legge det vekk, vil bare se mer, mer mer!

    16. Marthe N.O: Ja det blir vel sånn med meg også tenker jeg 😀 Haha. Episodene flyr jo bare!
      Frk Bergen: Jeg har ikke instagram. 🙂
      Malin Eline: Tusen takk! <3
      Nora: Ja, da er det mange gutter som ikke er helt straight i dine øyne Nora. 🙂
      Silje Marie: Tusen tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding! Jeg har stresset litt med å ha ordentlig kvalitetsinnlegg den siste tiden og derfor har jeg kuttet ned til 2-3 innlegg hver dag. Tidligere hadde jeg alltid fire, men jeg vil jo helst ha noe interessant å komme med og ikke bare en random oppdatering 🙂 Snart er det bare en uke til jeg drar til Zimbabwe og da blir det mange spennende innlegg 😀
      Sofie: Nei det tror jeg ikke at jeg har. Jeg ser egentlig ikke så mye på tv, men det er noen programmer jeg bare må få med meg 😀
      Camilla: Ja frustrerte fruer blir det neste jeg skal se 😀 Hehe!
      Veronica: Det koster 199kr for en sesong 🙂 Den aller nyeste koster 349kr 🙂
      NINA: Ååh, jeg gleder meg! 😀
      Ingvild: Aw <3 Tusen takk Ingvild. Jeg visste ikke at man kunne laste det ned derfra! Jeg har stresset med å se det på youtube jeg, men der får man jo bare noen minutter per video. Hehe. Kan ikke vente til neste mandag jeg nå!
      katrine: Ja, det er kjempehyggelig å ha noen å se det med 😀 Du må bare sette på sesong 1 med all basketballen. Jeg vet om flere gutter som har sett sesongene, men det er vel bare Jonas som har sett det så mye at han kan replikkene utenat. Hehe. 😀

    17. one tree hill har da vel aldri vært en jenteserie. mange av mine kompiser har fulgt med på det 🙂 har sett alle sesongene, og alle er faktisk like bra. men du burde glede deg til sesongene med quinn og clay, de har det fineste forholdet i hele serien. gled deg!

    18. så herlig kjole!! oth er kjempegøy, ser ikke på det fast men når jeg først ser på det får jeg heelt dilla 🙂 haha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg