Ny modekungen genser!

I dag blir det ikke dessverre ikke tid til mange oppdaterigner og kommentarsvaring, men alt jeg ikke får delt med dere i dag kommer i morgen! Lover å ta det igjen, og alle skal få svar! Jeg jobber til sent og rett etter jobb må jeg bare være superrask for å rekke min egen bursdagsfeiring!

Litt kjipt å være bursdagsbarn og den siste som ankommer feiringen. >Annika< har som vanlig vært verdens snilleste! Hun har tilbudt seg å ha et lite jentevors hos henne før vi drar på byen. Vi har jo ikke så mye plass her i den lille leiligheten. Nei, dette blir en kjempebra lørdag. Kos dere masse i dag!


Sko HERFRA (affiliateslenke)


Genser fra www.modekungen.se

 

Jeg eeelsker den nye genseren min. Den går jo til alt!
Fås kjøpt i to ulike farger for 499kr HER.

33 kommentarer

Siste innlegg