Første morgenvakt hos Vero Moda

Nå kom jeg hjem fra min aller første morgenvakt hos Vero Moda for halvannen time siden. Jeg sluttet egentlig klokken fire, men ble igjen en god stund for å shoppe! Hihi. Gleder meg til å vise dere alt sammen. Jeg har også fått en hel hau av ting i posten i dag, så nå har jeg alt for mye bloggstoff her! Det virker som alt jeg har ventet på de siste ukene plutselig fant veien til postkassen vår i dag.

Åh, dere aner ikke hvor fin dagen min har vært. Førsteinntrykket av jobben kunne ikke vært bedre. Jeg storkoste meg! De ansatte var bare herlige, og jeg har fått lære akkurat passe nok. Ingen kaos er skapt i Borges hode i kveld. Jeg ankom Vero Moda klokken ni, og plutselig var den to. Herlighet, som tiden fløy. Jeg holdt på å glemme bort pausen min, så gøy hadde jeg det. Hvorfor har jeg ikke blitt velsignet med denne jobben tidligere? Nå skal jeg sette meg ned og brette klær. Jeg tror nemlig jeg behøver litt trening!

 

Alt jeg har på meg her er også fra dagens Vero Moda innkjøp!
Flere bilder av dette kommer i et eget innlegg.  

33 kommentarer
    1. Åååååå som jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg begynte på Gina Tricot i Ålesund på mandag, og idag hadde jeg siste vakta mi for denne uka. Jeg begynte klokken 10 mandagen, og det første jeg skulle gjøre var å fylle på med salgssmykker. Før jeg visste ordet av det, var klokken blitt to og da var det en time igjen til jeg var ferdig. Helt sykt.
      Og jeg storkoser meg, til tross for rydding og påfylling er det eneste jeg driver med akkurat nå. Det er sååå kjekt 😀

    2. Sara Katrin: Ikke sant! Jeg visste denne jobben ville passe meg kjempegodt, men jeg ante ikke at tiden skulle fly så fort. 8 timer føltes jo som to! Gleder meg allerede til morgendagen jeg 🙂
      Amanda: Strikkegenseren kjøpte jeg på Vero Moda i dag, så den har de enda 😀 Helt herlig! Verken for varm eller for kald. 🙂

    3. Jeg er heelt sikker på at den jobben er helt perfekt for deg!
      du har virkelig greie på mote, og tror folk kommer til å handle mye av deg 😉
      gleder meg veldig mye til å titte innom!
      masse lykke til videre! Stå på! du er go! ♥

    4. Får du tid til både jobb og skole og blogg? Virker litt slitsomt. Jeg vet hvor mye universitetet kan kreve av deg.. Men absolutt, flott at du trives! 🙂 🙂

    5. 4 blogginnlegg på en dag, flinke marthe!!<3 supertakknemlig for bloggen din, eneste bloggen jeg bare MÅ innom hver eneste dag, og det er også fordi jeg ALDRI har blitt skuffet av null blogging eller dårlig kvalitet på innleggene dine! haha høres litt klisje ut, men jeg elsker deg du er favorittbloggeren min:))))

    6. anonym: Jeg jobber på sørlandssetneret 🙂
      Tuva: Åå <3 Så hyggelig å høre Tuva. Nå tror jeg snart det er et femte innlegg også på vei. Hoho! I dag er jeg jo virkelig i siget. 😀
      Susanne: Jeg skal nok klare det fint 🙂 Jeg har ikke en fulltidsstilling hos Vero Moda, så det går så fint at 🙂
      Maren: Skjørtet koster 259kr 🙂
      Anonym: Det er senteret jeg jobber på 🙂
      Cecilie: Tusen tusen takk for det Cecilie! Håper du kommer innom 😀

    7. Må innom der en gang! Er alltid på familieshoppingtur rundt juletider, håper du er der da!:D Må jo selvfølgelig komme meg dit før det også, hehe, du burde legge ut liste over hvilke dager du jobber så kommer vi leserne vet du!;)
      Men har alltid lurt på noe, når man handler i butikken man jobber i så shopper man for egen lønn, så egentlig betaler du deg selv?:P HeheXD

    8. Camilla: Det må du vet du 🙂 I juletider blir jeg nok å finne der veldig ofte! Når man handler i butikken man jobber i så handler man som i alle andre butikker 🙂 Man handler for det man har der og da. Lønningen blir jo den samme uansett når den kommer 🙂

    9. Åh! Marthe. Så fint å høre at du trives! Det er jo det viktigste. Håper det vil fortsette 🙂 og super blogging i dag!
      Uheldigvis har jeg ikke fått kommentert så mye som jeg ville i det siste pga dårlig nett igjen. Men tror det er fint igjen, nå! 🙂

    10. så gøy å ha deg på vero med tanke på at jeg er der ganske ofte. nå må jeg hvertfall innom siden du er der. har så lyst å se deg, hihi. dødsbra at du ble fornøyd med jobben og, da blir alt så mye gøyere 🙂

    11. Hei vakre deg! Hva er prisen på den beige genseren du har på deg på bildene? Og hvis den har ett navn setter jeg pris på om du tilfløyerdet ogsåå!
      Falt heelt pladask for den. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg