Bli modell for L’oreal!

Har du en indre drøm om å bli modell? Nå kjøres det en konkurranse av L’oreal hvor man kan vinne en fotoshoot i Stockholm! Dette med profesjonelle stylister, frisører, makeup artister og en av Nordens aller beste fotografer! Høres ikke det ut som en drøm, så vet ikke jeg. Konkurransen varer til 15 september og det er 2 heldige som skal kåres av en jury bestående av representanter fra L’oreal og Costume.

Alt du behøver å gjøre for å bli med i konkurransen er å laste opp et bilde av deg selv, og fylle inn litt informasjon. Dette tar dere toppen tre minutt, og gjøres HER.

 

De to utvalgte vil bli avbildet i vinterens store reklamekampanje for Casting Creme Gloss! Casting Creme Gloss er en toningshårfarge uten ammoniakk som finnes i 27 ulike farger. Fargen frisker opp din naturlige hårfarge, gir en herlig glans, og får håret til å føles som silke. Fargen varer i 6-8 uker!

Delta i konkurransen om å bli den nye modellen HER.
MASSE LYKKE TIL!

                     Annonse

20 kommentarer
    1. Jeg vet ikke hvor mye kunnskap du har angående testing av L’oréal sine produkter, men de er noen av de verste når det kommer til testing på dyr.. Synes ikke det er bra at du reklamerer for dem i det hele tatt, det fortjener de ikke!
      Hvis du går inn på “peta” sin nettside å klikker inn på listen over de som tester på dyr vil du se at L’oréal er helt klart en av de verste.

    2. syns det er rart at de sier at fargen varer i 6-8 uker, når den er helt permanent jeg.. ikke at det gjør meg noe 😀 er veldig fornøyd med det merket

    3. Hei Marthe!
      Lurer på om du kan hjelpe meg et tips!
      Jeg flytter til utlandet om 3 dager, og vil gjerne gi en “avskjedsgave” til kjæresten min. Jeg vil at den skal være litt personlig, og helst minne litt om meg 🙂 Han kommer til å komme på besøk, men det blir jo ikke så ofte.. jeg skal bare være der et år..
      Håper du kan hjelpe meg! (Vi er forresten 19 og 28)

    4. Ser spennende ut! 🙂 Lurte på om du ville ta deg en titt innom bloggen min? Bor i Frankrike, så blogger her ifra. hadde vært utrolig koselig. Stå på videre med bloggen, fast leser!

    5. Vilde: Man må farge håret under fotoshooten ja 🙂
      anette: Det er sikkert noe som sies for å ikke lure noen. Hårfarge sitter jo ikke like godt på alle og vaskes raskere uti noen hårtyper enn andre 🙂 Men det er godt du ihvertfall er fornøyd med en langvarig farge 😀
      Så bra at konkurransen falt i smak hos flere! 🙂 Har man et ønske om å få prøve seg som modell, så er dette en ypperlig mulighet!

    6. Jeg har allerede testes denne hårfargen, og kan si at jeg ble ikke fornøyd! Fargen varte i 5 dager ca, og nå har jeg min vanlige hårfarge igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg