Last day in heaven

Juhuu! Jeg fikk til internett på flyplassen i Johannesburg så nå blir det en siste liten oppdatering før vi hiver oss på flyet! Huff, jeg er helt dreprimert jeg nå. Jeg begynte virkelig å føle meg hjemme på dette stedet. Har aldri trivdes bedre noe sted jeg har reist. Her er det jo overhode ingenting å misslike. Menneskene her har vært fantastiske med oss. Både de innfødte, de ansatte, guidene og sjåførene. Vi har fått sett og opplevd helt utrolig mye og hadde Sør Afrika bare vært litt nærmere alt og alle jeg er glad i, så skulle jeg alvorlig talt bodd her, studert her og bare gjort alt her!

Siste dag i paradis gikk til full avslapning ved bassenget. Vi fikk brukt gavekortet på spaet som var en halv times NYDELIG ryggmassasje. Virkelig noe vi behøvde med tanke på den lange reisen vi har i vente. Ellers fikk vi nytt dagen med masse soling og kos. Jeg sovnet vel og merke klokken åtte om kvelden, men det ble en herlig avslutning likevel. 

 


Jonas fant seg en gigantisk rutsjebane som han fikk ut litt av energien sin på!


Så fikk vi en liten tur i kveldsolen!

Kan noen vennligst kjøpe meg et hus i Sør Afrika?

41 kommentarer

Siste innlegg