En rolig fredag

Nå har paret akkurat spist lasagne med pestosalat til middag! Oppskriften på salaten kommer i et eget innlegg i morgen. Det var så mange som ønsket den etter gårsdagen. Jonas er i full gang med montering av møbler her. Dette blir så bra! Etter litt jobbing, skal vi kose oss med jordbær og tv. Vi har det så fint her nå at jeg nærmest omkommer.. Life is good! 

Ellers har jeg et supert tilbud å komme med til dere lesehester! Hvis dere nå bruker rabattkoden MARTHEVIP98 når dere handler på www.tanum.no vil dere få 70% rabatt på to av favorittbøkene mine, “Tusen strålende soler, og “Drageløperen”. Har dere ikke allerede lest dem, så må jeg ihvertfall få informere om dette! Tilbudet varer i en måned fra i dag.   

Link til Drageløperen finner dere HER
Link til Tusen strålende soler finner dere HER(affiliateslenker)

27 kommentarer
    1. <3 Dere er så søte!
      Bare lurte på noe..Litt kleint å spørre men barberte du deg i syden? Jeg skal snart til syden å skal være der i en uke, også vil jeg liksom ikke barbere meg der nede..Hadde du med deg sånn at du kunne barebere leggene der du var? Eller barber du deg ikke? Svar helst så fort som mulig! GANSKE KLEINT SPØRSMÅL... :-|
      Utrolig fin blogg <3

    2. anonym: Tusen takk! Neida, det er ikke kleint 🙂 Jeg har alltid med meg en høvel eller to hvor enn jeg reiser 🙂 Barberer meg ikke hver eneste dag, men noen ganger i uken 🙂
      helene: Aww <3 Tusen takk og i like måte!
      Kjerstivenseid: Så deilig! GOD HELG til deg også 🙂
      Fredrikke: Takk! 🙂
      Mathilde: I like måte Mathilde 🙂 Tusen takk <3

    3. Dere er fine sammen dere 🙂 Det er så koselig med rolige helger sammen med kjæresten sin. Jeg setter det høyere enn det å gå ut/dra på byen. God helg dåå Marthe =)<3

    4. Så herlige dere er:)
      Da er de to bøkene bestilt, + 3 andre bøker du anbefalte i et tidligere innlegg :)! Håper jeg får de før jeg skal til syden, så jeg har noe bra lesestoff og glede meg til når jeg skal late meg på stranden :)!
      God helg til dere begge to!! 🙂

    5. Jeg må spørre… Hvordan i all verden har du og Jonas råd til å kjøpe dere leilighet, + masse møbler og klær til deg selv? Du verken jobber eller går på skole. De fleste tjener ikke penger på å ha et friår, uten å faktisk jobbe!(:
      Jeg skjønner jo at du må tjene rått på bloggingen din! Jeg sier ikke dette for å virke frekk, overhode ikke, Marthe(:
      Men du har et drømmeliv de aller fleste kan drømme om! Til og med for godt voksne mennesker kan det ta flere år å spare opp til den leiligheten du og Jonas kjøpte.
      Jeg skal være ærlig å si at jeg misunner deg! For jeg jobber rævva av meg bare for å betale lappen, men så er det noen som er så heldige igjen som får alt sponsa av foreldra sine.

    6. Du har så koselig blogg! Litt av alt liksom 🙂 Fast leser!
      Oj, det tilbudet må utnyttes! Ble frastjålet boka mi i går, og jeg som nesten ikke klarte å legge den fra meg :/ Plaster på såret 😀

    7. Camilla: Jonas jobber, så jeg får ikke kommet meg til Arendal 🙁 Kjempekjedelig!
      Kristine: Å så morro 😀 Tanum virker veldig profesjonelle, så jeg tror nok bøkene dine vil komme raskt frem. 🙂 De svarer alltid på mailene mine samme dag som de er sendt og er svært behjelpelige med alt jeg har bedt om 🙂
      Isabella: Vi har ikke kjøpt noe leilighet. Vi leier en for 3500kr hver i måneden 🙂 Så det er ikke så fryktelig dyrt å bo for seg selv når man er to som deler på utgiftene og leiligheten er så liten at strømregningen ikke engang kommer over 500kr. Hehe. Men jeg er kjempeheldig som har denne bloggen som hovedinntekt. Å kunne tjene penger på det jeg liker best er jo absolutt en drøm 🙂
      Snuppelure: Å så bra! <3 Da får du den ihvertfall igjen rimelig! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg