Interiørshopping i surt vær!

Jonas og jeg har brukt det sure været som unnskyldning til å dra på interiørshopping denne fredagen! Vi har til nå hatt hele stuen full av sorte møbler, men i dag fikk vi kjøpt alt nytt i hvitt! Synes rommene blir så mye lysere og større når møblene er hvite, så nå har vi fått oss ny kommode, nytt tv bord og ny garderobe til gangen. Jonas har litt av en monteringsjobb forann seg i kveld mens jeg lager god middag til oss! Vi tar søndagen på forskudd i dag. Kvelden skal gå til spising av god mdidag, norske jordbær til dessert og Kim Kardashian titting på tven. Jonas har lastet ned alle seriene for meg, og nå er vi begge blitt hektet. Kan ikke skjønne at jeg ikke likte det programmet før!

 


Jonas: Tror du dette er noe lurt da? Vi blir blakke før Afrika turen!
Marthe: Tull og tøys! Møbler må vi ha! NÅ.

Kanskje jeg endelig kan få vist dere resten av leiligheten nå!

24 kommentarer

Siste innlegg