Salg på Nelly – Jeg har slått til!

Jeg har fornyet sommersko-samlingen! De to øverste parene nedenfor har jeg siklet etter lenge og da jeg fant dem på halv pris hos Nelly, følte jeg ikke at jeg hadde noe valg. De sorte og grå har jeg i beige/mint fra før så disse vet jeg sitter som et skudd på foten. Resten krysser jeg fingrene for at er normale i størrelsen de også! Nelly kjører sommersalg med 50% på en rekke varer nå! Tenkte jeg kunne komme med et lite innlegg senere med favorittene Nelly har satt på salg.
 
Sorte til 175kr HER, hvite til 200kr HER. (affiliateslenker)

Sorte med dusk
HER, sorte med snøring HER, Sorte med nagler HER(affiliateslenker)

Hva synes dere?

37 kommentarer
    1. Haha, kjøper jo sko hele tiden du! 😀 Sku gjerne hatt hele skosamlingen din. Var kjempe fine alle sammen.
      -Ingrid. <3

    2. De sorte i midten nederst må jeg ha! Jeg bestilte faktisk et par sko der for noen dager siden, så jeg regner med de dumper ned i postkassen snart 🙂

    3. julianesofie: Pixlr.com og i windows live gallery 😀 Ikke noe mer fancy enn det! 🙂
      Rebekka: Hehe, ja jeg var virkelig i siget i dag! Hehe <3
      Christina: Så gøy! Gleder meg til å se hvordan de sitter på 🙂 Det er så greit med Nelly. Varene kommer kjapt og man slipper alt av toll <3
      Cathrine: Hehe, litt gal må man jo være 😀 Du får slå til når du får lønning selv 🙂 Sommersalg er alltid gøy <3

    4. De sorte skoene til 175,- : Er de store eller små i størrelsen?
      For jeg bruker 39-40 i sko, varierer om de er for store eller små, men hva tror du jeg bør ta da i størrelse? :-S

    5. Hei !
      Jeg er stooor fan av bloggen din :* kan du skrive et innleg om hvordan du trener og hva spiser du for å få en fin kropp? <3333

    6. Jeg har et spørsmål, hvordan klarer du å gå på høyhælte sko hver dag…? Superføtter?? :)) Jeg blir helt død i føttene etter 3 – 4 timer..

    7. Tenkte bare å fortelle at jeg på mandag reiser til Sør-Afrika på så og si samme program du skal! Følg med på bloggen om du vil se litt bilder! 😉 Har en egen mappe som heter “Sør-Afrika” 😀
      cathly.blogg.no

    8. Hei 🙂 har du mulighet til å skrive ett inlegg om magaluf/palma nova. Positive og negative sider. Hva vi børr vite og hva vi børr gjøre? 🙂

    9. Marthe, det er to feil på headeren din. Det er skrevet ”Marte Borge” og ”marteborge.blogg.no”…. UTEN H!

    10. Silje: Hehe, jeg lagde headeren ganske sent, så jeg greide å skrive feil!:) Jeg har sendt en ny header til Marthe i ettermiddag. Den kommer sikkert på plass etterhvert 😉

    11. Jeg og venninnen min har bestilt betakaroten fra reklamen for betakaroten til 69 kr fra siden din, men ingen av oss har verken fått mail eller fått noe i posten eller noenting?

    12. Fine! Kunne du ha lagd en spørre runde ellernoe? kunne godt ha tenkt meg det ;)) Elsker bloggen din, kan lese samme innlegget over 10 ganger uten å bli lei (det hørtes litt stalker ut) men men : -)

    13. Sigridalmli: Ja det skal jeg absolutt få til :-)Så hyggelig å høre! Takk for en fin kommentar 🙂
      anonym: Hehehe, ei misunnelig dame ute og går!
      Heidi: Kom den bestillingsbekreftelsen opp etter at dere hadde bestilt? Der det står at bestillingen er bekreftet? Jeg tror ikke man får noe mail ser du. Kun den “bekreftelsen” der. 🙂 Er der lenge siden dere bestilte? Det tok ca halvannen uke før jeg bestilte til de kom i posten. <3
      Pia: Det kommer i dag 😀
      CATHLY: Åh! Så gøy 😀 Da skal jeg jammen meg følge med 🙂
      Karoline: Jeg har mange behagelige hæler da. Jeg går ikke i de verste på shopping for da holder ikke jeg heller ut mer enn et par timer. 🙂 Det gjelder bare å finne de behagelige som man kan gå på i timesvis uten ubehag 😀
      Lea: Jeg vil si at de er ganske normale i størrelsen. Jeg bruker 36 i slike sko og passet dem i 36 🙂
      Siri elskermartheborge: Jeg er ikke så flink på trening desverre. Det eneste jeg gjør er å løpe og ta situps. Hehe! Det fungerer fint for meg, men jeg tror ikke det er noe å skrive et innlegg om og på en måte anbefale alle andre. Jeg tror man må prøve seg litt frem og finne de metodene som passer en selv best. 🙂
      Tusen takk alle sammen. Glad dere likte skoene 😀 Gleder meg til å vise dem frem i fremtidige antrekk <3

    14. Hei:) jeg lurer så utrolig mye på hvordan du har fått den fargen du har nå i håret? Er du naturlig brunette? Har du stripa håret, og eventuelt med hva? 🙂 Du er så utrolig nydelig!

    15. Madelen: Tusen takk! Jeg har stripet det med noen lys brune striper og noen beige/sand fargede striper, men nå om sommeren blir håret mitt fryktelig fort lyst og falmet desverre, så jeg har gitt litt opp det håret nå som sommeren er i gang. Hehe!

    16. Ja, vi fikk bekreftelsen begge to! Åja, men da går det sikkert i orden, venninnen min bestilte for noen dager siden og jeg for halvannen uke siden ca, så da får jeg det nok i posten snart! Takk for svar, Marthe! 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg