Pizzakos på verandaen!

Jonas og jeg har akkurat inntatt nok en perfekt middag ute i hagemøblene. I dag fikk vi brukt det nye Green Gate settet vårt “Chloè off white” fra www.mollegaarden.dk. Synes det er så lekkert! Kanskje favorittsettet vi eier av Green Gate? Nå skal bare maten få synke litt før vi tar turen på trening. Armer og ben skriker etter å få løfte litt vekter!    


Tallerknene finner dere HER, skjeene HER, og koppene HER. (sponset)

Måtte pakke meg inn i syv plagg og et tykt teppe for å få det litt varmt, men sånn er det å bo i Norge!

34 kommentarer
    1. Julianne: Nei jeg har ikke skrevet så veldig mye om trening. Jeg har en kategori som heter trening hvor det ligger noen få innlegg, men jeg er ikke så flink til å skrive om det. 🙂 Jeg føler meg ikke så proffesjonell på det området. Hehe! Selv løper jeg bare et par ganger i uken og tar alt for mange situps, så jeg vet ikke om det er noe å anbefale videre. Det fungerer kjempefint for meg og min kropp, men jeg tror at når det kommer til trening så må en bare prøve seg frem og finne de metodene som passer deg og din kropp best. 🙂 Noen får supre resultater av å løpe, andre må ty til andre måter. Fotballfruen og Kristina Andersen har sikkert masse gode tips på lur <3
      Fredrikke: Bloggen er min inntekt og Jonas jobber som selger på XXL 🙂
      anonym: Det skal jeg så absolutt få til! 🙂

    2. så koseligt 🙂 pizzaen så veldig god ut. ser ikke ut som jonas fryser. vi skulle på stranden å grille, men det var så kaldt så vi ble ikke lenge

    3. Den så veldig god ut, den pizzaen altså! 🙂
      Men Marthe, jeg lurer på en ting: Hvordan i all verden klarer du å gå på høye hæler omtrent hver eneste dag?! Jeg har faktisk ikke tenkt over det før jeg kommer hjem nå etter en liten middagsdate med en venninne i byen med høye hæler, og bena mine nærmest kverker meg!

    4. Åhh..Pizzaen såg kjempe god ut!;)
      Digger bloggen din Marthe, og det kommer jeg altid til og gjøre..
      …………..
      Ehh.. Jeg kom på noe, og lurte derfor på; Kan du ha en Moutfit der Jonas bestemer HELE moutfiten?
      Det hadde vært litt kult..
      Må selfølgelig ikke! 😉

    5. Kan du lage et innlegg hvor du skriver eller spør om tips til sommermusikk?<3
      Da er du en engel!
      ELSKER BLOGGEN DIN!

    6. Pleier dere alltid å sitte i samme sofa og spise? Liksom ved siden av hverandre, istedenfor at dere sitter ovenfor hverandre?:)

    7. Åh, ser koselig ut 🙂 Men lurte på om du kunne laget en video eller noe sånt, å filmet hele huset sånn alt i ett liksom? hadde vært fint å få sett det 😀

    8. Nam, elsker hjemmelaget pizza 😀
      PS: sykt kult å ha en sørlending så høyt oppe på topplista :DD
      Hilsen Grimstadjenta

    9. Hei Marthe 🙂 Vil bare si at jeg elsker å lese bloggen din, og at du gir mye inspirasjon. MEN bloggen laster så sinnsykt tregt her hos meg 🙁 Bildene bruker 100 år på å bli ferdige. Mens andre blogger jeg er innom, så kommer de med en gang. Vet ikke om det har med nettet mitt å gjøre, eller om det har med bloggen din å gjøre. Har noen andre sagt dette?

    10. Så koselig! Såg ut som er herlig pizza!
      Kan du legge ut oppskrift?? Elsker alle oppskriftinnleggene dine, de er så inspirerende!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg