Ny krølltang!

Jeg har lenge vært på jakt etter en ordentlig tykk krølltang som kunne lage store, fine krøller og i går fant jeg den. Den var litt dyr (liker ikke å bruke mye penger på sminke/hårprodukter), men den var i merket Braun som jeg har produkter i fra før, så da visste jeg at den ville være god. Jeg fikk testet den litt til morgenen i dag, men det ble litt tjo og hei krølling ettersom tiden ikke strakk helt til. Skal få krøllet det ordentlig til uken så dere kan få se hvor flotte store krøller den lager!

Min kjøpte jeg på Elkjøp for 649kr!

27 kommentarer
    1. Jeg har en i lik størrelse men fra et annet merke, problemet er bare at jeg får ikke krøllene til å bli fine! Dessuten holder de fryktelig dårlig.. Surrer du bare håret rundt som vanlig, eller hvilken teknikk bruker du? 🙂 Føler jeg har prøvd alle mulige måter, hehe!

    2. Christina: Hmm. Bruker du hårspray? Hvis ikke jeg bruker hårspray når jeg krøller eller tupperer håret så faller det rett ned igjen etter fem minutter. Hehe! Det samme gjelder om jeg bruker en dårlig hårspray. Det eneste som fungerer for meg er den supersterke knallrosa hårsprayen fra h&m som det står superstrong på! Den fungerer supert til å holde krøllene hele dagen 🙂

    3. haha, jeg har den, eller har iallfall satin hair bare at den ikke er så tykk og uten rosa detaljr å jeg elsker den!
      skulle også bare si at jeg drar på ferie veldig snart og jeg har satt og lest alle ferie katogoriene dine idag! <3 hahah, elsker deg marthee!

    4. på det siste bildet var du ikke noe fin på håret, det stod liksom så ut fra hodet. Men krøllene var fine 😉 Og hele resten av deg er fin også <3

    5. Jeg har akkurat lik, men jeg sliter også med å få særlig fine krøller.. kanskje fordi jeg ikke har så veldig langt hår, men det blir ikke så bra som forventet når den kostet 700…. men jeg blir bedre å bedre da, så kanskje det blir bedre dess flere ganger du prøver ..? ikke vet jeg, men håper på noen tips da, som kanksje kan hjelpe 🙂
      Ha en god helg !

    6. Den gir sikkert fine krøller! Ser hvert fall sånn ut :o) Jeg bruker flatetang for å lage krøller, og synes den gir naturlige krøller 🙂

    7. Kan du plis vise på en videoblogg elns hvordan du gjør det? Har en slik, men aner ikke hvordan jeg lager fine krøller med den den. Hvis du ikke vil lage videoblogg, kan du forklare det? : ) Elsker deg og bloggen din ! : )

    8. Ragnhild: Jeg skal se hva jeg får til når jeg kommer hjem fra Mallorca! 🙂
      Johanna: Ja øvelse gjør absolutt mester! Skal se om ikke jeg får noen tips jeg kan dele videre etterhvert! 🙂

    9. Den er utrolig god og synes det var verdt for pengene! Kjøpte den for to år siden og liker den fortsatt, men akkurat nå er det en ny krølltang slikt at jeg får store krøller/bølger sånn under ørene og små krøller på tuppene, fra makestyle.no!

    10. Har den samme krølltangen. Liker den godt i og med at du får så store og fine krøller av den, men på meg sklir bare krøllene fort ut. Så kjøpte en krøllstav fra Remingtong litt senere, så jeg bruker heller den, for da varer krøllene lengre. Men bra er den, så absolutt 🙂

    11. den så dødsgod ut, men jeg kjøpte meg ny for noen uker siden og den var også helt fantastisk 🙂 krøller er bare så fint!

    12. Så i hvert fall ut som en bra krølltang 🙂 men ærlig talt så flotte bølger du hadde i tuppene i håret ditt på dette bildet!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg