Pakke til fotografen!

I dag kom Jonas sin lille belønning for å ha vært så flink til å ta bilder av meg i det siste! Som toppblogger er det virkelig en fordel å ha en kjæreste som er glad i å ta bilder. Uten gode bilder av bloggeren selv, vil det definitivt mangle noe. Vil ikke kjæresten ta bilder en dag, så må man bruke lokkemat. I dag kom det to rålekre par Toms sko i posten!

For rundt to uker siden kom Jonas til meg og sa han hadde funnet et nytt merke i sko som bare var heelt rått! Da han etterpå sa det het Toms, ville jeg le meg ihjel. Alle har vel hørt om Toms? www.brandos.no selger 26 varianter av Toms sko for kvinner, og 23 varianter for menn. Prisen ligger på mellom 400 og 600kr. Det varierer utifra hvilken modell du ønsker. Jeg ville jo helst at Jonas skulle velge et av de parene med litt spesielle mønster og farger, men han hadde allerede siklet etter to par helt siden han oppdaget merket. Bare se så fornøyd han er da..


Den mørkeblå varianten finner dere HER 


De hvite finner dere HER (affiliateslenker)

Flere som har eller skal skaffe seg et slikt par?
Nå skal vi hente hagemøblene! Wuhuuu!

                        Skoene til Jonas er sponset 

30 kommentarer

Siste innlegg