Sommer nyheter – vil, må, SKAL ha!

Ææææ! Det klør i fingrene som aldri før her nå. Det er så mye jeg så gjerne skulle ha klikket hjem. Jeg var dum nok til å klikke meg gjennom Nelly’s helt nye sommerkjoler og nå sitter jeg her og nærest griner over å ikke eie en eneste av dem. Ja også de nye Jeffrey Campbell skoene som de har fått inn! Heeerre min tid så sinnsykt flotte. Jeg vil.. må.. SKAL ha noe av dette! 


Jeffrey beige uten hæl HER, sorte uten hæl HER  

 
Sandaler i sort HER, Beige HER (finnes også i sort)


Hvit HER, Rosa/oransje
HER

 
Aztek mønsterkjole HER, Hvit med diamanter HER

 
Lette kjoler i hvit og sort HER

 
Nydelig sommerkjole HERFRA

 
Gull og sølv HER, rosa sommerfest HER

 
Rosa lang HER, Beige sommerdrøm HER (affiliateslenker)

Hva likte dere best? 

45 kommentarer
    1. Skoene uten hæl, er blitt en litt sær trend syns jeg, likevel er det et stort flertall som kler dette til antrekkene sine. Jeg tror det hadde passet deg fint 😉 Lurer på hvordan det er å gå med. Ellers har Nelly fått inn utrolig mye fint nå!! ELSK på høyt nivå!

    2. Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥ Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥

    3. Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥Husker du at du sa at du skulle legge ut bilder av deg og Jonas kysse?♥ Venter forsaaaaaaaat ♥ Perfekte par!♥

    4. Ææææ, masse fint!:)
      Håper personen som spør om at du kan legge ut kyssebilder, tuller… Jeg er redd.

    5. så masse fint. ønsker meg jeffrey campbell sko, men kan ikke ha så store hæler. Vet du om noen fine som har passe hæl. ??? Fint om du hjelper meg 🙂

    6. jesus, skoene var grusome( spesielt JC uten hæl … )
      de eneste fine kjolene var aztecmønster kjolen, rosaglitter paljetter, og den lange rosa kjolen; )

    7. Unnskyld meg, men jeg synes det er litt rart at du kan tjene penger på å skrive en blogg når du ikke kan grunnleggende skriveregler/grammatikk. Orddelingsfeil på orddelingsfeil, i tillegg til apostrofer (Nelly’s = Nellys) og kommafeil.

    8. Kristine: Åh, ja de har masse fint! 🙂
      Mia: Hehe, skoene skal visst nok være veldig behagelige. Vet blant annet at nettenestea og ulrikke lund har dem og de går med dem uten problemer. 🙂
      anonym: Det gjør du nok 🙂 Jeg synes det er rart at du leser blogger om du ikke kan overse noen skrivefeil jeg!
      anonym: Hvis du klikker deg innom http://www.nellycom og så søker på Jeffrey campbell så kommer alle modellene opp. Det er flere uten hæl og noen med litt lavere hæler også der som er kjeempefine! 🙂
      Tordenstierne: Hehe, ja det må jeg jo nesten gjøre 😀
      Morsomt å lese kommentarene deres på dette innlegget og se hvor uenige dere er med hverandre. Haha! Noen kan ikke fordra sko uten hæl, andre elsker dem. 😀 Det er akkurat sånn det skal være. 🙂

    9. De beige skoene var så fine, tror nesten jeg må ta å klikke de hjem jeg.. Har ikke noen sånne sko fra før av.0, så det får være unnskyldningen.. Hehe! Digger forresten bloggen din Marthe 🙂

    10. Hei , jeg lurte på om du vet hva nellypenger er? siden du ofte handler der tenkte jeg på 🙂
      Veldig mange fine kjoler og sko 😉

    11. hei, Marthe 😀
      Jeg bare lurte på en ting. Hvordan får du egentlig nok penger til leilighet, så masse klær, reiser osv? :oo ( du er veldig heldig)
      Du sa at du tjente ca 7000 i måneden, men alt dette må vell bli mer, og ja selvom jonas også betaler leigligheten er det fortsatt store utgifter med alt du kjøper. Håper på svar 🙂

    12. FARLIG mye fint! Men jeg må virkleig spare. Dessverre greier jeg det neppe etter å ha sett disse fantastiske skoene. For ikke å snakke om kjolene! Århhh!

    13. de har så masse fine sommerkler på nelly, blir helt lei meg. må ha en kjole derfra når jeg får penger 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg