Sprekt kjærestepar!

Endelig har jeg fått rumpen i gir og treningslysten er på topp. Jonas og jeg har trent hver dag denne uken og slik håper jeg det skal fortsette. Jeg har kommet inn i en god rutine hvor jeg står opp klokken 10 hver morgen og løper. Jeg jogger intensivt i en halv time og trener deretter styrke i en halv time med masse situps, plankeøvelsen, og armhevninger. Dette har fungert supert, og jeg merker resultat allerede etter en uke! I går løp jeg både morgen og kveld. Jonas og jeg dro til Grimstad for å se en kamerat av han spille kamp og deretter tok vi turen på treningssenteret for enda en økt. Utrolig deilig!

Ja og i dag hadde vi ringeklokka på 07.00 for å rekke å gå på en times tur før Jonas begynte på jobb. Til Jonas store forskrekkelse var det flere som var ute og gikk tur på dette tidspunktet..

Jonas: Herligfred hvem er det som er så gale å går tur på denne tiden?
Meg: …….
Jonas: Åja. Haha, vi er jo så gale!


Vi bor like ved tømmerstø brygge, så om vi ønsker et nattbad i sommer så er det bare å stupe uti!



Er det flere som får treningslyst i finværet?

36 kommentarer

Siste innlegg