MORGENTRIM

Dette har vært rene supermorgenen! Jonas og jeg sto opp i ti tiden og dro på tur i finværet. Jeg kastet på meg en mini mini shorts og bare sports bh’en i sola, og fikk jammen skaffet meg litt farge også på turen! FOR en plass det er vi bor på. Det er virkelig et drømmested for turgåere og joggere! Nydelig natur. Det føles som vi bor på landet, men så er det likevel ikke langt fra shoppingen!

Vi gikk i rundt tjue minutt før vi kom til en liten gård hvor de hadde både geiter, kaninunger, kattunger, og høner. Her fant vi også en nydelig interiørbutikk som jeg definitivt skal tilbake til med lommeboken! Nei, dette har bare vært en perfekt og idyllisk morgen.


Haha, monster Marthe!

Nå skal vi enda en tur på Ikea, før det blir grilling med fine jenter.
Dagens antrekk kommer også senere!

49 kommentarer

Siste innlegg