Vinn hårprodukter til 675kr!

Det er vel egentlig i dag man skal bruke ekstra lang tid på badet, slå til med litt ekstra øyenskygge eller bruke halvannen time på krølling av hår, men jeg tar det i morgen jeg! Hver dag er en fest her i gården og da må man få dolle seg og pynte seg litt ekstra uansett dag! I morgen skal jeg få en Kèrastase behandling på A salong i Sørlandsparken. Det blir vasking av hår, kuring med gode produkter, føning og til slutt styling. Åh, som jeg gleder meg! 

 Har dere lyst til å prøve de nye Cristalliste produktene fra Kérastase? Nå kan dere vinne hele produktserien med hårbad, pleie og serum til verdi 675kr! Det eneste dere behøver å gjøre er å fylle ut skjemaet som ligger under her.. Jeg har produktene selv og vet at dette er kvalitet!

Masse lykke til!

– Marthe <3

                Annonse

32 kommentarer

Siste innlegg