Gave fra www.Limy.no!

Åh, for en gledens dag! Jeg har hentet en pakke på posten som skulle vise seg å være like stor som meg selv.  – Og så vanvittig mye fint som den inneholdt! Herlighet, nå er jeg så flytteklar som jeg overhodet kan få blitt. Alt innholdet i den digre pakken kom fra nettbutikken www.limy.no! En interiørbutikk som virkelig har litt av alt. Her finner man definitivt det man trenger, pluss litt til. Jeg brukte en hel kveld på å plukke ut hva jeg ville ha her selv da det var umulig å bestemme seg. Så endte jeg kanskje ikke så overraskende opp med Green Gate og en helt nydelig Home lykt.  


 
 
Nydelig home lykt fås kjøpt i to ulike størrelser HER.




Green Gate kaffelatte kopper finner dere til 89kr HER.


Green Gate skåler fås kjøpt HER til 169kr. Store og flotte. Kan brukes til så mye!


Åå, jeg dåner jeg. Har dere sett noe så sjarmerende? Sukkerskål 159kr HER.


Nå mangler jeg bare tallerkner, vannmugge, skjeer og kaffemugge til samlingen!

Nydelig, ikke sant?
Mer utvalg av Green Gate finner dere HER.

– Marthe <3 

              Varene er sponset.

14 kommentarer

Siste innlegg