En fin første mai!

For en fin dag det har vært. Jonas og jeg dro på en liten spasertur på Dvergsneskollen i dag. Det ble ingen svettetur, men det var veldig hyggelig likevel! Vi så faktisk to hoggorm, men de var for kjappe til at jeg fikk knipset dem. Jonas skvatt til og nektet å gå andre steder enn midt på asfaltveien etter det synet. Haha, han er livredd for alle slangelignende vesner. Pysa mi.


Så ble det litt leting etter krabber også, men det var jammen ikke mye å finne!


Soler meg.. Med klær!

I kveld er det jentekveld!

– Marthe <3

32 kommentarer
    1. Marthe, jeg misunner livet ditt! Du virker å ha et så flott og enkelt liv. Penger til reiser, du er i et lykkelig og stabilt forhold og har mange gode venninner. Du kan shoppe ofte og alt er vel egentlig bare bra i ditt liv?
      Jeg har en god stund nå følt meg ensom. Forholdet mitt er litt ustabilt, men jeg håper virkelig, virkelig at vi finner ut av ting. Jeg har få venner, men alle bor så spredt, så er det sjeldent jeg finner på ting med vennene mine. Jeg har jo litt penger til å shoppe hver mnd, men når alt annet i livet ikke er så kult, blir liksom ikke shoppingen så kul heller…
      Men det som plager meg mest er denne dumme kjærligheten! Hvordan fikser Jonas og du det? Krangler dere aldri? Stoler dere på hverandre 100%?
      klem fra en anonym en 🙂

    2. så koselig dere har det 🙂 slanger er også det værste jeg vet om. derfor unngår jeg skogen så mye som mulig og hvis jeg møter en får jeg helt panikk, helt forferdelig.. :O

    3. Anonym :P: Hei! Så søt du er. Jeg har det veldig fint om dagen, men jeg har selvfølgelig noen dager hvor jeg heller ikke er helt på topp. Jeg velger bare å ikke klage så mye på bloggen. Heldigvis er det ikke mange dager hvor jeg er deppa og synes alt er kjipt. Jeg føler meg jo så heldig! Jonas og jeg krangler vi også, men med Jonas er nærmest umulig. Han ringer alltid og sier unnskyld før krangelen egentlig har begynt. Hehe. Jeg derimot er sta som en ku, så hadde det vært to av meg så ville det aldri fungert. Man må bare være flink til å ordne opp og prate sammen. 🙂 Det går som regel fint om begge bare vil. Vi stoler på hverandre 100% og det tror jeg er kjempeviktig for at det skal fungere mellom alle par 🙂

    4. Utrolig herlig vær i dag! Kjempedeilig <3
      Må bare si at jeg ser virkelig opp til deg, du er en kjempeflink blogger! Er så imponert over at du klarer og blogge så mye som du gjør hver dag :o! Det er et kjempebra! Du er alltid så blid og glad, sikkelig solstråle!! Du er desidert den beste bloggeren jeg vet om. Stå på 😀
      Ønsker deg alt godt!

    5. Dette er ikke for å virke frekk eller noen ting, men kan du forstå hvor utrolig kvalmende det er å lese om dagens outfit og hvor utrolig fin start på mai det når Norge har mistet en av sine største menn idag? Utrolig hvor uintelligente og dumme dere bloggere er.

    6. Maria: Åå <3 Så hyggelig å høre! Det er bare en fryd å oppdatere dere flere ganger daglig. Jeg får jo så mye fint av kommentarer og tilbakemeldinger tilbake! Gleder meg masse 🙂 Tusen takk Maria!
      Og tusen takk til alle dere andre også for fine ord og positive kommentarer. Det gleder! 🙂

    7. Du har en fantastisk blogg du !
      Jeg lurer bare på en ting, hver morgen når du skal kle på deg. Hvordan finner du ut hva du skal ta på deg, hvorfor de klærne eller akkurat det belte? Du har utrolig fin stil, skjønner ikke hvordan du klarer det 😮 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg