DRØMMELØRDAG!

Da var lørdagen over. Kanskje vi kan få til en drømmesøndag også? Dagen har ihvertfall begynt fryktelig bra. Jeg sov som en drøm i den herlige hotellsenga! Nå skal vi snart ned og innta frokost før vi sjekker ut. Jeg har gått med på å bli med Jonas på en fotballkamp i Grimstad! Har dere hørt?

Kvelden i går var helt utrolig. Jeg lo meg ihjel på bowlingen da jeg knuste Jonas begge rundene! Vi spilte utrolig dårlig, men jeg slo han og det er da det viktigste! Romantisk middag ble det også med tidenes møreste biff. Så avsluttet vi kvelden med å se American pie på kino. Hysterisk morsom film.  

 
 


Første runde.. Vant med et poeng! Haha, fantastisk.

 
 
Og andre runde knuste jeg han fullstendig. Hoho! Og ja. Jonas kaller meg Børre.


SÅ fornøyd med seier.


Klar for god middag..

FOR EN LØRDAG!

– Marthe <3

29 kommentarer

Siste innlegg