Moutfit – 28.04.12

Æææ! Jeg blir gal! Jeg har så mye hyggelig å fortelle dere så har jeg ikke kunnet gjøre det før nå. Blogg.no har vært klikk i hele dag og denne gang gikk det ikke engang å komme inn på noen av bloggene fra blogg.no. Det der har en tendens til å skje flere ganger i uken nå! Fryktelig frustrerende. Men over til det hyggelige! Jonas og jeg har 2 og et halvt års jubileum i dag og da jeg våknet til morgenen i dag fikk jeg vite at vi skulle overnatte på hotell i Arendal for natten!

Så vi dro ganske tidlig til Arendal i solskinnsværet for å sjekke inn på et hotellet, gå på handletur i sentrum og spise lunch på Egon. I kveld blir det romantisk middag på favoritt restauranten Steak House. Kanskje blir det kino på oss også. Vi skal ihvertfal kose oss masse, bare vi to. 

Tusen takk for en super overraskelse Jonas! For en knupp av en kjæreste jeg har. Jeg har selvsagt en gave til han jeg også som jeg vet vil falle i smak! Dette blir en hyggelig helg.

Jeg har forelsket meg fullstendig i min nye blomsterbukse >HERFRA<. Den kommer jeg til å bruke masse i fremtiden. Sort stoffbukse med herlige blomstermønster. Går jo til så mye! Så satt den som et skudd både over bena og stumpen. Da er jeg storfornøyd. Shopcameo gjør det igjen!


Sko fra Nelly (desverre utsolgt)
Skjorte fra Bikbok


Sponset blomsterbukse >HERFRA< 

Likte dere antrekket?

– Marthe <3

34 kommentarer
    1. Kjempefint!
      Heldig dere er som har fint vær.. Her har det begynt å pissregne og sne om hverandre igjen :/
      Har hatt samme problemet med blogg.no i det siste! Hadde photoshoot for noen timer siden og skulle stikke raskt innom for å legge ut bildene, men jeg kom meg ikke inn..

    2. Velkommen til Arendal 🙂
      De samme innloggings- og opplastningsproblemer har jeg også hatt. Veldig frustrerende!
      Håper dere får en fin helg!

    3. Kjempe koselig! Dere må kose dere masse i kveld, det hørtes i hvertfall veldig romantisk ut. Åå, misunner deg den. Herlig med kjæreste. Har vært sammen med samme gutt nå i 2 år og snart 8 måneder. Er det beste på jord.
      Elsker dagens outfit også btw! <3

    4. Den buksa var jo kjempestilig ! Likte antrekket veldig godt 🙂
      Så utrolig koslig gave fra Jonas ! Dere må kose dere <3
      Dere er så søte sammen <3 Klem

    5. Kjempe fin outfit! Du kler virkelig korte bukser, og at du kler buksene med høye hæler i tillegg det er bare kjempe fint! Da setter jeg meg ned på knærne og bukker for deg! Du er flott!! 🙂
      Jeg har selv blitt veldig glad i blomsterbukser. Elsker dem!
      Og hva Jonas gjorde for deg denne dagen, er jo bare supersøtt! Det er så godt å ha den følelsen av at man har en spesiell person man er omgitt av og som elsker deg.. Men du fortjente dette, virkelig! Kos dere MASSE, og gratulerer på 2,5 årsdagen deres! 🙂

    6. sara: Portrettlinsen er brukt her forresten 🙂
      Marthe K: Åå <3 Tusen tusen takk Marthe! Har ikke du og kjæresten også snart 2 og et halvt års jubileum? Eller har dere hatt allerede? Jeg følte vi hadde samme dato og greier jeg 😀
      Christine: Så koselig. Herlig å vite at man har funnet sin soulmate 😀 Hehe.

    7. SV; hehe! Tom og jeg har 2 og et halvt års dag 15. mai 🙂 gleder meg ordentlig! Ja, vet du hva jeg følte jo det samme – men var visst ikke heeeelt riktig :p men nesten, vi burde ta cred for det 😀

    8. Ååå, Marthe, du ser helt fantastisk ut!lurte på om det er lenge siden du kjøpte den svarte blusen du har på deg her?? Utrolig fin, sykt lyst på!

    9. Kjempefint antrekk 🙂 å gratulerer med 2 og et halvt år ;D lurer på, synes du den buksen er normal i størrelsen eller? Synes det er så vanskelig å bestille fra klær på nett, for det varierer så mye i størrelsen åsså er det så kjipt når en bor i Nord-Norge å har ventet lenge på pakke i posten, for så å returnere for at størrelsen ikke ble rett 😛

    10. Christina Helene: Tusen takk for det! Buksen er normal i størrelsen ja. Jeg synes også det er vanskelig å bestille klær på nett med tanke på størrelsene og da er det ihvertfall godt å vite at klærene er normale i størrelsen. Jeg er XS i bukser og denne satte helt perfekt til og med over rumpa. 🙂 Jeg tror du passer den om du bestiller buksa i den størrelsen du vanligvis bruker. <3

    11. wow, du ser helt fantastisk ut. sånn bukse har jeg nødt å skaffe meg. du er alltid så fin, marthe 🙂

    12. Hei! Bare lurte på noe ang. disse skoene. Folk sier de er så store i størrelsen og vonde å gå på, men de er jo så fantastisk fine! Så stemmer det? Hvilken størrelse har du til vanlig, og hvilken har du i dette paret? Ellers vil jeg bare si at du er herlig, og har en utrolig bra blogg! :-))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg