Moutfit – 29.03.12

I dag har jeg på meg ny både bukse og jakke fra www.shopcameo.no! Jeg er alltid litt redd for å bestille bukser på nett ettersom jeg ikke får prøvd dem, men denne satt som et skudd! Jeg bruker vanligvis 34 i bukser og denne fra Cameo er i størrelse XS. Den satt jammen ikke galt over rumpa heller! Det er ikke ofte jeg finner bukser som min lille stump greier å fylle ut. Hoho!


Ser til og med ut som jeg har mer en en liten stump!


Jeffrey Spike HERFRA(Affiliateslenke)


Belte, veske, topp og skjorte fra Gina Tricot

Ellers har jeg vært og småhandlet i dag..


Jakke HERFRA, Bukse HERFRA.

Og nå er det straks visning før det er jentekveld som står for tur!

– Marthe <3

            Annonse

39 kommentarer
    1. Jeg begynte å lese bloggen din fordi du virket som en veldig jordnær jente fremfor alle de andre bloggerene som ikek gjør annet enn å blogge om hvor mye penger de har, hvor mye de shopper eller legger ut reklame i annenhvert innlegg. Guess what, du har blitt en av dem!!
      Det er lite gøy å kikke seg inn på bloggen din når det er linker og reklame i tre innlegg på rad!!

    2. Tina Marie: Hun har alltid skrevet hvor det er fra med link, om hun tjener penger på linken eller ikke spiller da ingen rolle for deg. Dette lukter misunnelse lang vei! Forstår det, men da får du heller blogge noen år og komme deg på topplisten selv i stedet for å kritisere!

    3. Elsker bloggen din 🙂 du gir meg inspirasjon og lysten på livet hver eneste dag 🙂 Og dritt kommentaren over.. Ja.. Synn noen er så missunelig på deg i stedenfor å ta seg selv i nakken og prøve å bli bedre. Stå på. Du er mitt Idol 🙂

    4. Synes alt var fint, men fysøren den grønne bh’nbadedrakten (?) passet ikke i det hele tatt, det ikke for å være slem, du har en fantastisk stil 🙂

    5. Syns antrekket var fint, men kan ikke si jeg syns bhtoppen var heldig kombinert her.. Ellers var buksa råflott til den nette kroppen din Marthe:D

    6. Marthe jeg elsker bloggen din og outfitene dine! Du har sinnskykt mye kult tøy, men du bruker det som regel feil! Som nå.. den grønne bhen passer ikke i det hele tatt til det du går med, det gjør heller ikke veska og alt blir litt for ”mye”, knæsj grønn bh, Jeffrey spikes skoene er ganske ekstreme, skinnbuksa,det bølgete håret, en gjennomsiktig bluse og den jakka er litt for pyntete for min del, den passer ikke til det du går med. Men jeg syntes du blogger utrolig bra, du har masse bilder og mye tekst. Det liker vi! 😀

    7. Kjempe stilig antrekk. Har aldri sett deg uten sminke, kunne du lagt ut bilde av det? Tipper det er mange lesere som er nysgjerrig på om du er like pen naturlig som med masse sminke 😀 (uten å tegne øyenbrynene og sånt)

    8. Hei!
      Jeg bestillte beta karoten som vises i sedemargen din for to uker siden, men har enda ikke fått den? Er det normalt at det tar litt tid?
      Jeg har heller ikke fått noen bekreftelse på e-mail.
      Jeg prøvde å bestille i går, men da kom det opp at det ikke gikk fordi jeg allerede hadde bestilt i det navnet. Er det vanlig å ikke få noe e-mail, eller burde jeg kontakte de? 🙂
      -Laura

    9. Dette gikk du jo med i går og ikke i dag? Var kremen du kjøpte på senteret bra? Har alltid lurt pånom de produktene er noe:)

    10. Anonym: Hmm. Nei det skal ikke ta så lang tid tror jeg. Men hvis de sier at du allerede har bestilt så har du nok det og da er de nok like unna 🙂 Hvis ikke de snart dukker opp så burde du ta kontakt med dem ja 🙂

    11. Dette var veldig annerledes, og ganske røft men liker det! 🙂 og Tina Marie; hun har ikke blitt en av noe eller noen som helst! Og det spiller null rolle for deg om hun tjener penger på reklame 🙂

    12. Du er utrolig flink til å blogge 🙂
      Tenkte jeg skulle tipse deg om denne siden “http://www.bazar.no/”. Der kan man selge og kjøpe klær av hverandre! Grunnen for at jeg “reklamerer” for denne siden er fordi jeg synes det er supert tiltak 🙂

    13. Lizbeth: Tusen takk 😀

      anonym: Jeg har lagt ut utallige sminkefrie bilder. Hvis du ser i Mexico kategorien eller bare blar deg ned 15-20 innlegg så finner du det der 🙂

      Anonym: Takk for din mening. Vi kan ikke alle like alt, men det betyr ikke at vi gjør “feil” av den grunn. 🙂

      Mari: Takk! 🙂

      Christine og Kristin: Tusen tusen takk 😀

      anonym: Gud bedre..

      Tina Marie: Hvis ikke du kan sette mer pris på de 900 andre innleggene jeg skriver og deler med dere såpass at du ikke greier å overse affiliateslenker, så synes jeg ikke du skal lese denne bloggen mer. Jeg vil heller ha 100 lesere som setter pris på den jobben jeg gjør, enn 1000 som klager over den biten hvor jeg tjener penger på det.

      mheart95, Line og Thea Jansen: Aw <3 Tusen takk!

    14. Lukter misunnelse lang vei, haters gonna hate, slik vil det alltid være Marthe. Du gjør ingen ting feil med antrekkene , en har bare forskjellig smak. Jeg synes du er nydelig i alt du går med. :0)
      Jeg følger nå med på bloggen i ny og ne 🙂
      Vakker er du..
      Hilsen Madelen fra Spot, hehe..

    15. No offense, men jeg syns personlig det ser helt ræva ut med den bh’en til det antrekket. Men buksa satt som et skudd 😀

    16. Freeeesht 😀 likte bhen, sto som en fresh kontrast til det svarte, og spreke farger er jo in i vår, så why not? 🙂

    17. Pene klær på en pen jente,bare uheldig kombinasjon når man er så heldig å være så velutstyrt på toppen:) den knæsj topp-trenden kler bedre jenter som har mindre pupper. 🙂

    18. Syns ikke det antrekket var noe fint.
      Herregud, dere som reagerer på annonselinker ol., skjønner dere hvor mye tid hun bruker på denne bloggen, selvfølgelig må hun tjene noe på det.. Det blir jo som en jobb for henne.
      Jeg syns du er en kjempe flink blogger!! =)

    19. Hei, ikke noe frekt bare et lite tips 🙂 Når bhen sklir opp mot skuldrene som vi ser på bilde, kan det være et tegn på at den ser for stor rundt! Prøv en størrelse mindre i omkrets neste gang! : )

    20. Hege: Hvis jeg tar en mindre i omkrets så blir den også mindre rundt brystene og da passer den ikke :/
      Nina: Tusen takk skal du ha for din ærlige mening! Det setter jeg stor pris på 🙂
      Tusen tusen takk til dere alle! <3

    21. Hva er vitsen med å slenge dritt? Hun er toppblogger, annonselinker er noe som følger med når man er en toppblogger. Og jeg vedder på at alle de tusen jentene som leser denne bloggen her er så sjalue på Marthe at det tyter ut av ørene på dere. Klesstilen er perfekt, tøft å skille den ut med knæsje farger på bhen. Når dere rakker ned på en person tyder det kun på at dere er sjalue! Klesstilen din er helt topp Marthe!

    22. Ida Charlotte: Tusen takk for det Ida Charlotte. Kjempefin kommentar! En slik tilbakemelding gjør opp for 10 kommentarer med “drittslenging”. Heldigvis er det ikke så ofte jeg får slike kommentarer heller 🙂 Tusen takk skal du ha 😀

    23. Jeg får så sykt bra inspirasjon når jeg leser bloggen din. Har lest den så lenge, men aldri tørt å kommentere. Som du nå kanskje ser har jeg virkelig tenkt til å forandre på det. Jeg blir så glad av å se på bildene av deg. Du har det pene smilet ditt med på alle bilder og du ser ut til å være en så snill og søt gladjente! Ikke minst blir jeg så inspirert av å se alle de sine, stilige, tøffe, søte og nydelige antrekkene du viser oss. Får så lyst til å kle på meg masse fine plagg. Håper du fortsetter med bloggen din i all evighet, sånn at jeg bare kan gå inn her hver gang jeg trenger noe inspirerende og noen glad bilder! Jeg pleier ikke si slike ting til folk, men jeg syntes virkelig at du fortjener å vite at andre faktisk setter pris på hva du gjør her på blogg.no. Du er faktisk den eneste bloggeren jeg leser alt av hva du skriver og ser veldig nøye på alle bildene til. Syns det er så fint. Sitter bare å gleder meg til neste innlegg.
      Fortsett som du gjør og stå på meg bloggen! 🙂

    24. Christina Andersen: Åå! Dette var hyggelig å lese 😀 Tusen tusen takk for en utrolig fin kommentar Christina. Kveldens høydepunkt dette her jo! Flink du er til å legge igjen kommentarer! Slikt gleder masse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg