Månedens moutfit..

Denne måneden har jeg delt litt ferre antrekk med dere. Det beklager jeg! Kofferten jeg tok med hjem fra Mexico veide 27 kilo og alt var stort sett sko og klær. Likevel har jeg nesten ikke fått brukt eller delt noe som helst med dere. Jeg glemte at jeg ikke hadde tatt med fotograf Jonas på tur. Måneden er egentlig ikke over enda, men jeg tar en oppsummering av mars-favorittene mine nå likevel.

I morgen vil jeg nemlig starte på nytt og komme sterkt tilbake! Jeg lengter faktisk utrolig mye etter å sminke meg og fikse håret etter disse to slappe ukene.. Etterveksten min er sikkert 4 centimeter, men jeg skal nok gjøre det beste ut av det! Her kommer månedens fem, stusselige favoritter.


Sko HERFRA


Sko fra Aldo


Sko HERFRA


Sko fra Nelly (utsolgt)


Sko fra H&M


Sko fra Mexico

Ny MYE bedre start i morgen! Men først.. Søvn <3
Sliten jente her.. 

– Marthe <3 

53 kommentarer

Siste innlegg