Vinn 25 000kr ved å dele et smil!

Ja dere leste riktig. Nå har dere muligheten til å laste opp bilde av et hvilket som helst smil HER og vinne 25 000 kroner! Jordan har 175 års jubileum og kjører nå en kåring av Norges beste smil. Det behøver ikke å være et feilfritt smil med hvite, rette tenner. Det kan like godt være et halvt tannløst et, eller et som sjarmerer folk til å stemme på deg! Det behøver ikke engang å være ditt eget. Det eneste krav for å delta i konkurransen er å laste opp et bilde av et smil. Hvor vanskelig er det da?

Jeg har selvsagt deltatt, og skulle dere ikke orke å delta selv så har dere min fulle velsignelse til å stemme på meg! Jeg synes ihvertfall 25 000 kroner høres fryktelig fristende ut. Bildene med flest stemmer blir vurdert mot slutten av konkurransen og vinneren vil bli kontaktet på mail.

Last opp bildet ditt og delta selv >HER<

– Marthe <3

           Annonse

20 kommentarer
    1. noen ganger så synes jeg det blir rett og slett urettferdig oven for andre at toppblogger kan for eksempel spørre leserne om å stemme på dem og som oftes får de utrolig mange stemmer pga lesere, og dere tjener jo på bloggen så synes det holder med så passe mye penger som dere får for bloggingen. Jeg mener ikke noe vondt med dette asså, og du er jo ei herlig jente, men jeg mener sånn generelt.

    2. Syns det er utrolig feigt av deg å ligge det ut her at du er med i denne konkurransen. Du har flere tusner av lesere og du utnytter situasjonen slik at du skal få flest stemmer. Egoist, egoist, egoist.

    3. Føler absolutt ikke at hun utnytter situasjonen.. Tror hensikten er å opplyse oss lesere om at man ved å sende inn et smil kan vinne 25 000 🙂 Syns det er en kjempefin tanke jeg! 😀 Du har et fint smil, Marthe! 😀

    4. Ida: Å jesus. Jeg har slett ikke skrevet dette innlegget av hensikt å få 2000 stemmer på mitt eget bilde. Da hadde jeg vel lagt sjela mi litt mer i det å trygle dere om å stemme på meg. Jeg opplyser leserne mine om en konkurranse JEG synes er genial, hvor hvem som helst kan vinne 25 000kr. Det er ikke personen med flest stemmer som vinner, men DE med flest stemmer vil bli vurdert av et dommerpanel. Jeg tror neppe dette dommerpanelet velger ut en toppblogger. Men takk for din mening. Toppbloggere har ingen rett til å delta i konkurranser!

      Silje: Tusen takk for det! Du burde delta selv. 🙂 Personen med flest stemmer har under 2000. Litt masing på venner og familie så er du der 😀 Hehe!

      Mariabeauty: Flotte greier! Lykke til 😀

      Karoline Madeleine: Aw <3 Tusen takk!

      Marthe Emilie og Først!: SUPERT! 😀 Good luck <3

      Sara: Nei jeg gjør ikke det, men tusen takk! 🙂 Jeg jogger litt i blant og tar masse situps. Jogging er kjempeeffektivt!

    5. Jeg meldte på broren min jeg 😀 du finner han av å søke “Ole F”.. synes bare han er helt nydelig <3
      Og det er tross alt bare to som mener du utnytter situasjonen, sikkert bare fordi de er sjalue 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg