Vinn kinobilletter til Hunger Games!

23 mars er premieren til den nye kinofilmen Hunger Games. Filmen er basert på en bestselgende roman som dere kanskje allerede har hørt om? Det er den første i en triologi av Susanne Collins. Jeg har selv sett traileren til filmen og må si jeg er veldig gira! Det ser ut til å være en god film med masse spenning, og det liker vi! Se traileren dere også, og si gjerne hva dere synes.

Kort om filmen for dere som ikke har hørt om den allerede. Hunger Games er en slags forskrudd, grusom underholdning. Det er en Tv-overført happening der “tributter” må sloss mot hverandre til bare èn står igjen levende. Tributtene har forberedt seg til disse kampene hele livet og kan ikke annet enn å stole på sine instinkter og veiledning fra en tidligere seierherre. Jeg tror faktisk denne filmen kommer til å slå godt ann hos begge kjønn da den er en god blanding av kjærlighet og sience fiction. Er den like spennende som jeg tror, så skal jeg jammen meg lese boken etterpå også.

Er dere like spente som meg? Da kan jeg informere om at www.blogg.no nå kjører en konkurranse hvor gratis kinobilletter skal gis bort! Hele 20 billetter til Hunger Games skal deles ut, og flere av dere kan stikke av med to billetter hver! Wuhuu. Delta i konkurransen >HER<.

Har dere hørt om filmen? Eventuelt lest bøkene?

– Marthe <3 
 
                Annonse

44 kommentarer
    1. Hei Marthe.
      Jeg hadde håpet du kunne hjelpe meg med en ting. Jeg ser du har 3 “menybokser” under headeren din. Hvordan får du til det? Kan man velge hvor mange “bokser” man vil ha?
      Håper så inderlig gjerne at du kan hjelpe meg! hehe.
      Kjersti

    2. Da jeg hadde eksamen i engelsk i fjor, fikk vi et utfrag fra boken i tekstheftet, det er det eneste jeg har lest, men det var utrolig spennende. Gleder meg til å se filmen! 🙂

    3. Kjempebra bok, og de to andre bøkene i serien er minst like bra! Anbefales! Gleder meg masse til filmen, hihi. 🙂

    4. Bøkene er utrolig gode! Og bok nummer 3 er så spennende! Les de, Marthe 🙂 Vil tro de faller i smak.

    5. Får frysninger når jeg ser traileren! ELSKER bøkene og leser serien for andre gang nå, men på engelsk denne gangen. Og lover deg de her helt FANTASTISKE! Og skal du lese dem anbefaler jeg deg å lesen dem på engelsk, er ti tusen ganger gøyere OG bedre å lese. Klarer ikke å vente, har ventet i et halvt år nå .. håper det snart blir fredag assa !

    6. Har lest alle tre bøkene, eelsker de! Men det blir feil å si at de har forbredt seg hele livet, for det er nemlig bare et bitte lite fåtall av tributtene som har. Mye av poenget er liksom at de ikke er det 🙂

    7. Skal se filmen på kino etter hvert. Har hørt veldig mye om bøkene siden flere av mine venninner har lest dem. Skal lese dem etter hvert selv også!

    8. den første boka er helt fantastisk!
      jeg hadde som mål å lese ut den i løpet av vinterferien, men var ferdig etter to dager. Den er superbra!
      Jeg har nettopp vært å lånt meg bok 2 og 3, og er klar for å begynne å lese ikveld

    9. Har lest bøkene, og de er utrolig bra! Ble hektet etter et kapittel 🙂
      Skal selv se filmen på lørdag!

    10. ALLE VENNENE MINE SOM JEG HAR TVUNGET TIL Å LESE BØKENE HAR ELSKER DEM!!! du må lese dem, det er
      De beste bøkene jeg har lest noen sinne i hele mitt liv 🙂
      Ps. Finfin blogg

    11. Les bøkene! Utrolig triste tvers igjennom.. Og vil bare legge til at det er kun et par av distriktene som har foreberedt seg hele livet 🙂 De andre er ofte underenært og svake 🙂

    12. leste nettopp at det hadde vært et jordskjelv i mexico 😉 håper dere ikke er skadet eller noe sånnt 😉

    13. Hørte nettopp at det hadde vært jordskjelv i Mexico… :O Det første jeg tenkte på var deg.. haha kjenner deg jo ikke.. Men det å lese bloggen din er en stor inspirasjon 😉 ( og et av dagens lyspunkt gjennom hver lange skoledag^^ Håper alt står bra til og at du var langt unna jordskjelvets kjerne 🙂 O-:)

    14. Første boken er VANVITTIG BRA!! Leste den ut på én dag. Andre boken er nesten like bra. Tredje boken er litt skuffende i forhold til de første. Uansett anbefaler jeg bøkene på det sterkeste (og jeg er 24 år).
      Ser forresten at folk skriver om jordskjelv i Mexico, håper du og moren din har det bra!

    15. ÅÅÅÅH, jeg kan serriøst ikke vente på filmen!! har lest alle bøkene 3 ganger + på engelsk, og har selvfølgelig allerede bestilt biletter til premieren. Teller bare ned nå. ÅH, er så sykt gira!

    16. Du MÅ lese bøkene, som mange over her og har sagt 🙂 Jeg liker ikke engang å lese, men disse her har jeg lest på både norsk og engelsk alle sammen. Spådd at Hunger Games blir minst like stort som Twilight, bare bedre og mer vennlig for begge kjønn også. Men jeg mener det når jeg sier at du MÅ lese boka. Helt umulig å legge ifra seg.

    17. Har du lest boka? (eller bøkene) eg holder på å lese den nå, og håper å bli ferdi før filmen på fredag. Utruleg spennande! Håpar du kose deg masse i Mexio, ser utruleg herligt ut!

    18. Bøkene er helt fantastiske! jeg ble helt hekta på disse bøkene. håper filmen blir like bra som boka

    19. Bøkene er råbra! Har lest alle tre, eller slukte de vel rett og slett. Synes personlig førsteboka var best.
      Synes det er litt dumt at bare de med blogg kan vinne billettene, ettersom jeg ikke har blogg..

    20. Amalie: Jeg er 92 modell. Fyller desverre ikke 20 før i august! 🙂

      ÅÅ nå er jeg ihvertfall gira! Hvordan kan det ha seg at jeg ikke har hørt om disse bøkene før nå? Blir helt stresset her jeg sitter! Haha <3 Må nok få lest bøkene OG sett filmen! 😀

      Angående jordskjelvet: Vi har ikke merket noe til det og jeg lever i beste velstand. Mexico er veldig stort og Mexico city er et godt stykke unna så til tross for at det var et sterkt jordskjelv, så har vi ikke merket noe som helst til det! <3 Takk for at dere bryr dere 🙂

    21. Jeg har lest alle bøkene og synes den første boka er utrolig bra! Anbefaler å lese den 🙂 Og jeg gleder meg utrolig mye til filmen kommer! Skal se 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg