Slik får DU en bedre blogg..

Skal jeg bli fast leser av en blogg så har jeg syv punkter som må utføres av bloggeren. Har en blogg alle disse syv punktene så er den på god vei til å bli profesjonell i mine øyne. Trenger du tips til hvordan du kan forbedre bloggen din? Her kommer ihvertfall mine!

1. BILDER
Ikke vær lat når det gjelder bilder. Dette er det viktigste elementet i en blogg. Her har jeg lyst til å komme med et spesielt tips. Gå ned til det nivået gjenstanden du skal ta bildet av ligger på. Skal jeg vise frem et nytt par sko foreksempel så plasserer jeg skoene ute i gata, legger meg ned på alle fire, og knipser i vei som en annen tulling. La kamera ligge på samme nivå som skoene og bildene blir plutselig 100 ganger bedre. 

Skjønner dere hva jeg mener? Det ser gjerne idiotisk ut mens du ligger der på den våte asfalten og knipser som det gjelder livet, men er det ikke verdt det? Gode bilder er virkelig alt! Ingen innlegg uten gode bilder.

2. DROPP WEBCAMERA/HASTEINNLEGG
Åh, er ikke det faktisk det verste som finnes? Hey heey! Jeg har ikke egentlig tid til å blogge nå for jeg er på vei ut, men måtte bare si hei. Ha en fin dag! “webkamerabilde”. Har du ikke tid til å blogge bedre enn det, så bare la vær. Da sparer du deg mest sannsynlig for en del klagende kommentarer også. Spar heller bloggen til et mer spennende, kvalitetsinnlegg senere!

3. GÅ UT FOR ANTREKKSBILDER
Deler du daglige antrekksbilder som sånn meg? Gå ut for å ta bilder! Lyset er mye flottere ute i naturen og du slipper den kjipe stuebakgrunnen på hvert eneste antrekksbilde. Har du ingen til å ta bilder av deg? Invester i et kamerastativ og ta det med deg på tur. Er man blogger så er man blogger!

4. VÆR POSITIV
Jeg kan bare komme på èn blogger som har nådd langt ved å være det motsatte, men måten denne jenta er på får fremdeles smilene og latteren frem! Jeg snakker selvfølgelig om www.linniiie.com. Genial dame! Men er man ikke like morsom som Linnea, så er det best å satse på å være positiv. Bestem deg for at bloggen din skal være et positivt sted for andre å være. Inspirer og spre så mye glede som mulig! Det er det mange som vil sette pris på.

5. SVAR PÅ KOMMENTARER
Åh, det er så viktig dere! Det dummeste jeg ser er et kommentarfelt fullt av ubesvarte spørsmål. Leserne dine spør ikke for morro skyld og det er da ikke så vanskelig å svare? Jeg svarer gjerne på samme spørsmål både tre og fire ganger i et og samme kommentarfelt. Leserne bruker flere minutter på å lese det du deler med dem hver dag. Det må man sette pris på, og det minste vi kan gjøre er å svare på noen spørsmål.

6. INVESTER I GODT UTSTYR
Vil du virkelig nå langt med bloggingen, er det lurt å investere i godt kamerautstyr. Selv bruker jeg et amatør speilrefleks som er helt genialt. Det er flere nyere/bedre versjoner av mitt Nikon D3000, men jeg synes ingen av dem tar like fine bilder som mitt eldgamle. Fargene blir av en eller annen grunn så mye finere med Nikon D3000! Nei, jeg håper aldri det ryker for nå tror jeg jammen ikke de selger det lengre. Ellers kan man også investere i en god linse. Selv har jeg Nikon portrettlinse 50mm som også er ypperlig til antrekksbilder. Denne linsa gjør bakgrunnen uklar og fremhever klærene. Fantastisk linse til rett under 2000kr. 


Slik ser linsa ut. Fås kjøpt på hvilken som helst fotobutikk.


Denne linsa er ihvertfall god på detaljer! Ethvert snøkorn er med.. 

7. VARIER INNLEGGENE
Vær flink til å variere! Ikke sett deg selv i èn boks og tro at du ikke kan annet. Vi vil ha litt av alt! Litt antrekksbilder, litt deilige matoppskrifter, litt produktanbefalinger og litt tips. Nei masse tips! Jeg elsker ihvertfall tips uansett hva det gjelder. Hiv deg på et “Do it yourself prosjekt”, eller tips om gode filmer, fine klær, kaker, smoothie, reiser.. You name it, i love it!

Nå er jeg spent! Lærte dere noe?

– Marthe <3

149 kommentarer
    1. my bra skrevet å btw hvilken redigerings program du ?
      liker bildene dine syk my o.O blir litt sjalu noen gang ‘blir aldri sjalu’

    2. Kjempe gode tips.. Skal virkelig ta det til meg, når jeg begynner å blogge igjen snart. Har så lite bloggmotivasjon for tiden, og designet mitt er langt i fra ferdig, men når det er ferdig og motivasjonen er tilbake, skal jeg definitivt bruke tipsene!:-)

    3. Du er helt utrolig inspirerende! Gode matoppskriter, fine outfit, og ofte nye blogginnlegg! Du fortjener virkelig en høyere plass på topplista, men jeg ser du klatrer deg sakte men sikkert oppover! Jeg har lest bloggen din helt siden du startet for deg selv, og må si at du er den første bloggen jeg sjekker daglig. Jeg lurte også på en liten ting. Kunne du laget et innlegg om hvordan kombinere en beige blazer? Har kjøpt en, men synes det er vanskelig å kombinere den til festbruk. Skjønner om det blir for mye å spør om, og at du helt sikkert har andre ting å blogge om. Uansett håper jeg du har det bra for tiden, du er et virkelig godt forbilde! Stor klem 🙂

    4. Jeg er ikke enig i det du sier om bare å være positiv, de fleste bloggerene på topplista skriver om seriøse temaer, og hvis noe kjipt har skjedd. Du føler med en gang at du vet mer hvem personen er, og i tillegg så ser vi at du ikke lever et ”perfekt” liv.

    5. Enig i mye av det du sier 🙂 Spesielt det med å svare leserene sine. Om man ikke får gjort det med en gang – så i det minste ta seg tid til leserene sine 🙂 Det setter de jo utrolig pris på!
      Ikke helt enig med haste-innlegg-argumentene dine :3 Jeg liker å vite at vennene mine skal ut, for da vet jeg at jeg kan lete etter de :3 Da kommer et hasteinnlegg godt med :3

    6. Mange bra tips! Føler jeg følger 6 av disse tipsene selv. Det hender (Sjeldent) at jeg legger ut et hasteinnlegg, ellers føler jeg meg ganske god på de andre (om det ikke høres for selvsikker ut:S)
      Ta gjerne en titt om du er interessert 🙂 Blogger om antrekk, klesdesign, inspirerende blogger/mennesker, sminke, klær osv. 🙂
      Elsker bloggen din og antrekkene dine, og at du tør å være deg selv! Stå på videre 🙂

    7. Kjempe bra og ærlige tips. Alle ønsker jo at bloggen man leder skal bli sett og hørt i og med at det er om personlighet, så disse tipsene hjelper. Tror jammen meg jeg skal kjøpe meg et speilrefleks snart. Selv bruker jeg Nikon Coolpix s230 akkurat nå. 🙂

    8. Wow, kjempe bra og som forje kommentar ærlige tips. Veldig bra å få slike direkte tips som er å strekke seg til. Dette har jeg faktisk ikke utalt før, bare tenk det, men jeg har virkelig lyst og bli toppblogger, eller i hvert fall få flere lesere. Selvfølgelig vet jeg at det følger med en haug av byrder og negativitet, men så mye tid og krefter jeg investerer på bloggen min ønsker jeg meg flere lesere. Det er jo så UTROLIG gøy og blogge også! Derfor synes jeg dette innlegget var veldig fornuftig og kjekt og lese. Ikke bare det å lese hva jeg gjør “feil”, men og faktisk se hva jeg gjør rett. Hihi, kos deg rått i sola Marthe <3
      Klem aashiildaa.blogg.no

    9. kloke ord, frøken! Det mangler kun et punkt her, og det er designet! Jeg syntes det er utrolig viktig med et rent og pent design, oversiktlig blogg som gjør det lett å lese og ser fristende ut! 😀 Du er en flink blogger, Marthe. Heier på deg til 1.plassen 😀

    10. ikke for å vært negativ og sånn, men jeg er helt enig i det du sier om bilder – men er det virkelig vits å ha 10 bilder i et innlegg for å vise et par sko, eller ja? det tar så utrolig lang tid å laste opp bloggen din fordi du overdriver sånn med bilder 🙁

    11. lærte masse om hva som er bra å ha i en blogg, og hva som skal gjøre meg villig til å lese den 🙂 det er sånn blogg du har og jeg elsker å kikke innom!

    12. begynte å lese bloggen din denne uka, men jeg må ærlig si at du allerede har blitt favorittbloggeren min!!
      kjempebra innlegg for de som har blogg :))

    13. For noen bra tips, Marthe! Det er en grunn til at jeg digger bloggen din, og jeg elsker alle outfitene dine, får så mye inspirasjon til hvordan jeg skal kle meg etter å se hvordan du kombinerer antrekk!

    14. Åh , du er så flink 🙂 digger bloggen din, leser den hver dag! utenom å gi spor da, men det skal jeg bli flinkere til.
      og en ting til, du har så utrolig bra stil, jeg har så lyst å kjøpe alt du har 🙂 (av sko! og klær)

    15. Flotte tips, Marthe! Disse passer din blogg helt utmerket og gjør at jeg får lyst til å stikke innom 4,5 ganger i løpet av en dag 🙂

    16. Du er en flink blogger, men litt “unaturlig” i bloggemåten, nesten. Det blir litt for stivt og stramt, og et lite webkamera-innlegg iblant dreper ingen.
      Stå på. 🙂

    17. Marthe, hvordan ser kamera ditt ut? Kan du legge ut bilde av det?:) Forresten, tuusen takk for de gode tipsene. Jeg tenker veldig mye på bloggen min, designet, bildene osv. Tror du at du kan ta turen innom bloggen min (vår), det hadde vært supert. Elsker tipsene, oppskriftene, bildene, outfitene, alt på bloggen din! Digger deg, marthe!:D

    18. Elsker bloggen din! Du er så flink, og jeg er helt enig i de tipsene du kom med! Er lett å se at du følger dem, for bloggen din er så fin og variert 🙂 Kjempeflott! Leser den hver dag!

    19. Marthe! Så utorlig brae tips! I mine øyner er det akuratt slik din blogg er, bloggen din inneholder bare posetive ting og du er en humørspreder. Jeg går innom bloggen din 2-5 ganger om dagen, gjerne mere. Og når jeg leser nedover bloggen din så tenker jeg bare “forsett med uleste innlegg” for jeg elsker bloggingen din! Du er _garantert_ nr 1 på min toppliste 🙂 Keep going! Love you’re blogg!

    20. Hei Marthe! Tror du at du kan begynne å ha litt videoblogger? 😀 En ting jeg savner på denne bloggen! Kunne du f.eks hatt sminkevideo eller noe? 🙂 hadde vært supert!

    21. Du er en utrolig flink blogger du Marthe! Og jeg synes du når alle disse punktene..! Det er så inspirerende å lese bloggen din, fordi du deler en slags glede som ikke mange andre bloggere har! Men jeg lurte på en ting, når avsluttes denne konkuransen din? 🙂 Stor klem!

    22. Ja! Selv laget jeg et lignende innlegg for litt siden, for jeg synes det er så mange “hastebloggere” som ikke bryr seg om kvalitet i det hele tatt. Du er jo favorittbloggeren min, så ingen tvil om at du når disse kravene 😉 Men det er så sykt mange som legger ut dårlige bilder og hastetekst, og da gidder jeg ikke lese det en gang.

    23. marthe ? eg elsker bloggen din noe så sykt og lurte på om du kunne ha tatt en tur innom bloggen min og så kunne du sett hva eg burde fikset på. bildekvaliteten, texst osv.

    24. Jeg syns dette var et veldig bra innlegg! Og jeg er enig med alle punktene dine, faktisk 🙂 Det er hvert fall hva som gjør at en blogg fenger meg, spesielt gode bilder. 50 mm er virkelig verdens beste kjøp jeg har gjort i forbindelse med bloggen, tror jeg. Elsker den!!

    25. Utrolig bra innlegg, tror mange hadde nytte av dette, deriblant meg:) Men personlig synes jeg man skal takke for kommentarer ved å kommentere tilbake på deres blogg, og ikke i kommentarfeltet. Det er jo derfor veldig mange spør om ting, i håp om å få en kommentar tilbake 😉 Selvfølgelig ikke alle, men veldig mange!

    26. dette var et bra innlegg for de bloggerne der ute,
      jeg lurte på en ting, skrev det i det forje innlegget, du svarte ikke. Det gjør ingen ting assa, jeg bare spør en gang til vettu, men poenget/spørsmålet er:
      -når du trekker en vinner av en konkurranse , hvordan gjør du det?
      -kan du ha et blogg treff en gang? på Sørlandsenteret en gang eller i byen i Kr.sand?

    27. Jeg digger deg, sånn helt seriøst! Du er hvertfall en av de få som klarer å variere på innleggene du legger ut. Ikke er det bare maten som er søt, du er så søt og blid når du legger ut bilder av deg selv og maten også. Du er virkelig en gledespreder som kommer med de mest geniale tipsene når man er litt nedfor. Stilen din er også utrolig inspirerende! Ikke har du bare blogginga på din side, men du er også utrolig pen. Du er virkelig inspirerende, Marthe. Keep up the good work!

    28. Utrolig bra tips! Elsker alt ved bloggen din så du treffer veldig bra for min del, eneste bloggen jeg leser faktisk.
      Hvor har du kjøpt de type øredobbene og den svarte jakken / skjorta eller hva det var på nederste bilde ? 🙂

    29. Hvor er de sorte skoene med rem rundt ankelen fra(Det nederste paret under “1. Bilder”)? De var dødsfine!!
      Eller supert innlegg! : D
      Fast leser, du skuffer aldri!

    30. Å du store min. Så bra tips. Jeg blogger ikke selv, men mange som blogger kan nå langt ved bare disse tipsene! Du er en storfavoritt, og det har du vært lenge. Og hva er det du ikke inspirerer med!? For du inspirerer hver dag!!

    31. Jeg er så enig!! om en blogg kun består av mobilbilder, webcambilder eller værst av alt UTEN bilder klarer jeg ikke lese den – samme hvor bra personen skriver..
      bloggen din er kjempebra!

    32. Lærte mye! Bra du lager et sånn innlegg, der du viser hva en blogg burde inneholde. Kommer nok til å være litt mer “obs” fra nå av, hehe 🙂

    33. Så flink du er, Marthe! 🙂 Lærte mye!
      – Jeg må spørre om noe som jeg har lurt på en stund: syntes du det er pinlig når folk tar outfitbilde av deg? Når venninnen min gjør det for meg syntes jeg det er en smule pinlig, ja, så jeg ville bare høre! 🙂

    34. Fantastisk innlegg! Selv har jeg bare fotoblogg, så jeg er ikke personen som kommer til å oppfylle disse 7 kravene, desverre. Men jeg er helt enig med deg i disse punktene. Det er akkurat det som skal til for at jeg også skal følge en blogg 🙂 Syns det er bra at du gir tips til leserne dine om hvordan en kan få en bedre blogg, du er en utrolig bra inspirasjonskilde. Både når det kommer til klær, mote, sminke, mat, trening og reising! Du har virkelig noe for en hver smak 🙂 Stå på! 😀

    35. Det skal være sikkert og visst at du har en slik blogg! en så positiv, sprudlende og flink blogger finnes det ikke mange av! du er det man kan kalle unik! Og stilen din Marthe, den blir bedre bedre! elsker at du legger din egen vri på alt! :- D
      stor klem, ha en fortsatt fin søndagskveld!

    36. Tusen takk for et KJEMPEBRA innlegg! Jeg føler egentlig at jeg stiller til alle kravene, bortsett fra det med å ta antrekksbilder ute 🙂
      Klem fra Lizbethosnes.com – min blogg om mitt herlige liv med mote, shopping, tanker, bokomtaler, bloggtips, meninger – og sykdommen Anoreksia Nervosa. Min blogg ER meg. Lizbethosnes.com!

    37. Elsker innlegget! Kunne ikke vært mer enig:) Missliker de hasteinnleggene med webcam-bilder, og når bloggere ALDRI svarer på kommentarer…. Derimot elsker jeg positive bloggere 🙂

    38. Du har en perfekt blogg, Marthe! Du har helt rett i alt det du skriver her. Bloggen din har virkelig kvalitet, og så er du så KUL!!

    39. åh, vil bare si at du er en helt sykt flink blogger! du fortjener 1.plassen!:D Elsker at innleggene dine alltid har mening og er lange med masse bilder og lang tekst! Fortsetter du slik du gjør vil du garantert nå 1.plassen om ikke lenge!<3

    40. skikkelig bra punkter 🙂
      Hvordan lærte du deg å ta bra bilder? er det noen sider du har sett på, eller lært det av deg selv? Kan du lage ett eget innlegg om hvordan du tar bildene dine? De er så kreative og spennende i forhold til mange andre 🙂

    41. Er ikke blogger selv men ser at dette er overdrevne tips….80% av bloggerene er under 20 , dvs at de er skoleelever. De har skole til kl 15, lekser,trening osv. Altså ikke alle har hatt friår i 2-3 år og bare shopper hele dagene, og kjører til strender for å ta outfit bilder :))

    42. Tusen takk for kjempe gode tips og råd! Dette skal jeg virkelig ta med meg, ble veldig inspirert! Likte veldig godt kreativiteten din, øredobber på både skjorter og denim shorts 🙂

    43. Endelig kom dette innlegget som jeg har ventet lenge på 🙂 Det er ALLTID gy å få noen ærlige tips fra en dyktig blogger, som også legger tid i bloggen sin. 🙂
      Jeg lurer på en ting, om jeg sender deg en e-post kunne jeg fått litt mer informasjon om den plassen som du var på første gangen i sharm el sheik? Der dere var på rideturer med nydelige hester, svømte med delfiner osv ? Og gjerne priser dersom du husker hva du måtte betale for opphold og slikt 🙂 Driver nemlig å planlegger ferie, og har lyst på noe slikt ! 🙂
      Kos deg i Mexico! 😀

    44. Elisabeth: Hei! Jeg har skrevet et ganske utfyllende innlegg om turen under “Egypt 2011” kategorien i sidemargen til høyre. Har du tatt en titt på det? <3

      Anonym: Alle øredobbene jeg har brukt er fra H&m 🙂

      Maren D: De er fra DNA. De skal ha de inne enda 😀

      Chalt: Jeg bruker bare windows som følger med på dataen. Synes det er helt genialt jeg 😀 Jeg gjør ikke noe annet enn å klippe litt i kantene på bildene og justerer kontrasten sterkere 🙂

      Frida, Kristine og kristine: Hehe, jeg vet ikke hvordan jeg skal ta bilde av det for jeg kan jo ikke bruke det til å ta bilde av det heller! Hehe.. Men hvis du googler Nikon D3000 så dukker det opp med en gang 🙂

      Jeg må bare si tusen tusen takk til dere alle for at dere legger igjen så mange hyggelige tilbakemeldinger. Jeg leser enhver kommentar og setter stor pris på både konstruktiv kritikk og positive ord! Jeg får ikke svart alle og enhver nå som jeg er i Mexico, men jeg har ihvertfall prøvd å svare på noen av spørsmålene deres her <3

    45. Gud som jeg elsker bloggen din! Du er drit flink til å skrive og ta bilder. Du er en person som virkelig bør ligge på #1 plass! Du er så naturlig, du er det selv 100%. Digger bloggen helt sykt

    46. Jeg, selv har ikke blogg men dette innlegget var sykt bra!
      Jeg håper du virkelig, kommer på 1 plass en eller gang, det fortjener du MEST!♥
      Digger deg, og bloggen din! 😀

    47. Heilt einig, dette er gode tips for ein blogg i den sjangeren du er i:) Det er jo mange andre typar òg – nisje- og faktablogger og slikt, men også der vil eit fokus på design, bilete og språk garantert vere ein god idé. Eit av hovudskiljane mellom blogger for meg er dei som skriv for seg sjølv – dagbokblogg, type – og dei som skriv for andre. Du havner for meg i siste – du skriv jo eit heilt Det Nye kvar dag! Heilt glimrande.

    48. Helt enig! (: ”Hey heey! Jeg har ikke egentlig tid til å blogge nå for jeg er på vei ut, men måtte bare si hei. Ha en fin dag! “webkamerabilde”.” – Haha, SO true !
      – L

    49. Å tusen tusen takk for mange utrolige tips!
      Driver selv en mote/diy/hverdagsblogg og sliter i blant med å variere innleggene. I noen perioder poster jeg kun DIY, mens andre ganger bare outfit. Jeg skal i alle fall prøve å bli flinkere! 😀
      Viss du har lyst å ta en titt på DIY-prosjektene mine kan du klikke deg inn på bloggen min, eller den gamle bloggen som jeg blogget på selv, nemlig http://www.diyfashion.blogg.no
      Håper du har det fint på ferie. Kos deg! <3

    50. Jeg lurer veldig på ossen du redigerer bildene dine! Du er kjempeflink <3
      De bildene du har tatt i snøen er sykt fint redigert, åssen gjør du det? <3

    51. tuuusen takk for supergode tips<3
      jeg sliter med å få lesere til bloggen min..:(
      kunne du skrevet den i et innlegg? det hadde vært best:)
      digger bloggen og skal lese den fast nå:)
      klemz:*

    52. Utrolig gode tips! 🙂
      Kan du legge ut et innlegg om potrettlinsen din? Har akkurat samme, men føler du får bedre bilder enn meg. Er ikke så erfaren når det gjelder kamera og linser!

    53. Tusen takk for flotte tips! 😀 Men kan du være vennlig og linke til innlegget der du lagde den øredobb klærne?:) Takk på forhånd!

    54. fine tips 🙂
      På de bildene av toppen med øredobber, som er satt på, stikker ikke det veldig når man har på seg toppen ? :- )

    55. kjempe bra tips!!
      du er veldig flink til å svare på kommentarer du må ikke stoppe for man får litt mer lyst til å skrive kommentarer når du svarer.<3<3
      kjempebra

    56. Fint innlegg, og fine bilder! Og genialt å bruke øredobber lsik du har gjort på de nederste bildene, på DIY bildene. Takk for tips og inspo:)

    57. Flott innlegg! 🙂 Først vil jeg bare si at du har en fin blogg 😉 Så du skrev at du liker å få tips, så tenkte å tipse deg om å ta en titt på bloggen vår (ourstyle.org), der vi ofte skriver om råd, tips og trix 😉

    58. ingrid: Den er fra Gina Tricot 🙂
      Amanda: De er fra Aldo! 😀
      Meg og hester: Ja det var lurt! Sikkert mange som kunne trenge noen tips der også 🙂
      :-): Nei det gjør ikke det. Det vil nok gjøre det på shortsen om lommene ligger på rumpa, men lommene på den shortsen jeg har brukt er helt oppe med ryggen og da setter jeg meg liksom ikke på spissene. Hehe! Men skjortene merken man ingenting på 🙂
      Benedikte: Jeg tjener jo litt på bloggen 🙂 Også har jeg ingen store utgifter og da blir det mye som kan gå til ferie og shopping som jeg er så glad i. Hehe! Eneste store utgiften min er BSU sparing og sparing generelt 🙂

    59. tusen takk for tipsene, jeg har sett etter tips lenge nå!
      Hvor kjøper du kamera utstyret ditt? <3
      Hvis du svarer kan du sende meg en melding ? for jeg kommer ikke til å se svarene dine i innleggene, det er noe galt med dataen min 🙂

    60. Tuusen takk for tipsene 🙂 lærte masse!! Vil du vær så snill å gå inn på bloggen min å skrive en liten kommentar med noen få tips på hva jeg kan gjøre bedre? Da ville jeg blitt suuper glad!! Digger bloggen din 🙂
      martheelisabethkristiansen.blogg.no

    61. Veldig positiv over din holdning til å svare på kommentarer. Du er en av de få bloggerne som tar deg tid til det, og ved det får du oss til å føle oss litt mer “elsket” enn de andre bloggerne. merker i hvertfall at din blogg er førsteprioriteten min. sikkert mye pga dette :)<3

    62. Lærte hvertfall en enkel måte å pynte skjortekrager på, wow! 🙂 Dette var et flott innlegg Marthe, jeg er glad det finnes toppbloggere som deg, som faktisk fortjener å være på topplisten.
      Flotte tips du har kommet med også. Får stadig skryt for headeren min og det eneste jeg gjorde var å legge meg flat på gulvet som du beskrev over, ikke har jeg noe superfancy kamera heller, det kosta nok det samme som linsa di, hehe 😉
      Er heller ingen fan av slike hasteinnlegg og prøver å variere innleggene mine. Blir derfor ofte lei av blogger som er satt i bås som mammablogg og moteblogg som kun omhandler en ting. Hadde blitt drittlei av min egen blogg om jeg bare skulle skrevet om en ting.

    63. Tusen takk for tips! Her ble jeg virkelig inspirert, spesielt det med antrekksbilder. Synes også de i naturen blir mye finere! Må si jeg digger både bloggen og stilen din 🙂 Hadde satt veldig pris på om du besøkte bloggen min. Kanskje ser du noen forandringer etter tipsene dine etterhvert også!

    64. Du er seriøst forbilde mitt og stilikonet mitt! vet jeg virker liten for alderen, men på den alderen som jeg er på nå er bloggen min super viktig og jeg blir sååå inspirert av deg! Du er så herlig, hadde jeg sett like fin og herlig ut som deg hadde jeg lagt ut vært eneste bilde av meg selv og selvtilliten min hadde vært tusen ganger bedre,drømmen min er og møte deg,martheborge<3

    65. hei kjempe kuul blogg. men jeg lurer på hvor kjøpte du den genseren du har på der du sitter på benken? jeg likte den kjempe godt 😀

    66. fine tips 🙂 Å for ikke snakk om bildene 🙂 😀
      Da vet jeg det, skal jeg ta bilder av kaninene – eller bikja. skal jeg sette dem midt ute i gata å ned på alle fire å knipse i vei 🙂 *lol*
      Men sant det, lyset blir mye finere ute.. ^^)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg