Gilde AR-app!

I dag har jeg en gladnyhet til dere som ikke vant et gavekort hos Nelly i går! www.blogg.no arrangerer nå en kampanje i samarbeid med Gilde hvor Nellygavekort skal deles ut til både bloggere og lesere! Som blogger eller ikke blogger går konkurransen i hovedsak ut på å laste ned Gildes nye app hvor man får levende bilder ut av appen. Denne er selvfølgelig helt gratis! Du finner appen og konkurransereglene HER.


Når du har lastet ned applikasjonen kan den brukes på >DISSE< bildene også.

Siste frist for å delta er fredag!
Delta som blogger eller leser og vinn Nellygavekort >HER<.

– Marthe <3

                  Annonse

9 kommentarer
    1. Hei Marthe! Så fin blogg du har, har herved blitt fast leser! 🙂 Men jeg lurte på om du hadde kunnet laget et innlegg om huset/leiligheten deres? Det hadde vært så koselig å sett hvordan dere har det! ^^

    2. Kul konkurranse, ikke så kult at de begrenser det ned til bare de men iphone ….
      Jaja, kommer kanskje flere sjanser 🙁
      PS: Love your blogg! <3 😀

    3. Johanna: Noen rom er lagt ut allerede i “interiør” kategorien i sidemargen til høyre, men et eget innlegg med hele leiligheten kommer først når alt er helt i orden 🙂
      Tiril<3: Ja det kommer nok flere gøye konkurranser for alle fremover! Nå blir ihvertfall vinnersjansen større for de som kan delta 🙂

    4. Jeg blogger fra mitt eget domene, så jeg kan nok ikke bli med =/
      Klem fra Lizbethosnes.com – Behind the scenes.. Her skriver jeg mange innlegg daglig om min glade hverdag med mote, skjønnhet, shopping, vennskap, tanker, meninger, bloggtips, bokomtaler – og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Min blogg er min terapi, min hobby og min lidenskap. Lizbethosnes.com! Jeg har forresten en spørsmålsrunde gående NÅ 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg