Tirsdags-shopping!

Hihi! Da har jeg vært på Sørlandssenteret for å innta litt mer inspirasjon. Det har vært så forferdelig dårlig med antrekksbilder her i det siste. Det skyldes rett og slett mangel på idèer og inspirasjon. -MEN i dag fikk jeg med meg hjem noen herligheter som jeg gjerne vil vise frem i de fremtidige antrekkene! Bare å glede seg.


Kjekkasen min var også med på shopping!


Veldig fornøyd med dagens fangst!

Shopping løfter virkelig humøret til et nytt nivå HVER gang!

– Marthe <3

41 kommentarer
    1. gleder meg til å se 🙂 tror jeg har den mintgrønne genseren som ligger i cubus posen 🙂 har litt lyst på den i rosa og

    2. shopping er det beste jeg vet, lyser opp dagen min 🙂 det samme gjør det der jeg føler jeg ser bra ut, da blir dagen så mye bedre 😀 gleder meg til å se hva du har kjøpt og til du skal vise oss antrekk 🙂

    3. Elsker virkelig shopping! Gleder meg til å se hva du har kjøpt!
      Elsker stilen din. Det er så utrolig tøft og inspirerende at du tør å ha din helt egne og unike stil. Skulle ønske jeg hadde turt det å! Har så utrolig lyst til å ha min egen stil, men er så redd for hva alle andre skal si! Har du noen tips?:)

    4. Benedikte!: Hei hei! Tusen takk for en kjempesøt kommentar 🙂 Jeg anbefaler deg å lese dette innlegget: http://martheborge.blogg.no/1327054904_g_som_du_vil.html

      Det handler om akkurat det tema 🙂

      Helene: Ja det er rart også i grunn for man svir jo av penger man gjerne egentlig skulle brukt på noe “fornuftig”. -Men å kunne ta på seg noe nytt og føle seg vel gjør hele dagen. <3

      stinealice: Hihi, den er så fiin! Vil også ha den i alle farger. Hehe.

    5. Utrolig deilig å ha hvert på shopping og være fornøyd med det du har kjøpt. Er en person som blir veldig fort lei av de klærne jeg har, så shopper alt for ofte..Gleder meg til å se hva som er i posene!

    6. Gleder meg ufattelig mye til å få se hva du har kjøpt! Det er sikkert kjempe fint, så rå stil som du har.

    7. Åh Gud. Jeg måtte smile når jeg så det var kommet et nytt innlegg! Gleder meg masse til å se hva du har kjøpt. Ser forresten ut som om den mintgrønne genseren er veldig populær nå fortiden! Skal ha den selv. 🙂

    8. Du er kjempe kul og har utrolig kul klestil:) og så mange klær, skulle ønske jeg hadde klærne dine:)

    9. Så fine bilder av deg. Kjenner jeg savner turene på sørlandssenteret når jeg leser dette. Men Oslo har ikke gal shopping. Mangler bare et ordentlig stort senter! He he.

    10. Du og Jonas er så utrolig søte sammen <3
      Gleder meg alltid til å lese hva du skriver, du er best Marthe ! <3 : D

    11. Utrolig bra blogg du har! 🙂
      Lurer på om du tok noen vaksiner før du dro til Egypt? Har akkurat bestilt vår første tur til Egypt i dag :)) Er det eventuelt andre ting man må passe seg for?

    12. Herremin, elsker alle antrekkene dine! Dåner!
      Reiser til Kr.sand på lørdag (wiii), og lurer på om du bare kan nevne noen butikker (her i kommentarfeltet) og/eller kafeer som er verdt å innom i byen. Vet jo såklart om hvor alle de kjedebutikkene som Bikbok, H&M, Gina ++ er, men jeg mener sånne litt skjulte, koselige. Er det forresten noen vintagebutikker der? Og evt. et sted de sleger Levis-shortser? Hahha, sorry at jeg spør så mye. 🙂

    13. elsker genseren din, er den fra nelly? 🙂
      elsker vell hele stilen din egentli… tihii, du er utrolig <3

    14. Hei du:) Jeg kommenterer aldri på blogger, men nå måtte jeg bare!
      Her for litt siden hadde du på deg en orange genser med rosa “dotter”, hvor har du kjøpt den? Den var bare helt fantastisk:)))) Fantastisk blogg, kjempe inspirerende:)
      Klem fra vibeke

    15. Jeg er sikker på at har kjøpt mye fint, slik som alltid!:) du er en inspirasjonskilde uten like!:) fantastisk utseende, klær, sminke, sko og detaljer har du alltid!:) håper du når enda høyere med bloggen din, for du er virkelig noe å se opp til når det kommer til både person og i klesverden. Stå på!:)

    16. vibeke: Hei! Nei den kjøpte jeg forrige helg så den bør være der fremdeles. Den er fra Monki og kostet 100kr på salg 🙂 Tusen takk for en superhyggelig kommentar! <3

    17. Martine Roness: Å, dette var hyggelig å lese! Tusen takk for det Martine. 😀
      Mari H: Du jeg er forferdelig dårlig på sånne “skjulte” butikker som du nevner. Hehe, jeg har bodd her i syv år og kan ingenting om shoppinggater utenfor hovedgaten i byen. Huff! Men du finner veeldig mye fint bare ved å gå gjennom Markens gate, sandens shoppingsenter, slottet, postgården og selvsagt sørlandssenteret 😀 Har du vært innom alt dette så reiser du ikke tomhendt hjem! Hehe. Angående cafèer så spiser jeg oftest på Herligland, men alle cafèene hos oss er gode. Byens beste resturant er Big horn steak house om jeg får si det selv. Ellers har vi en nyåpnet sushiresturant som er helt rå ved mc donnalds i sentrum. Hvis du er glad i sushi da 🙂 Kooos deg på sørlandet 😀
      Sara: Nei vi tok ingen vaksiner før noen av turene til Egypt. Tror ikke det er veldig nødvendig 🙂

    18. Digger stilen din! skulle ønske jeg turte å gå som jeg ville også! :/ men dessverre er det for mye snakking her jeg bor om hvordan man er i forhold til hvordan man kler seg! folk ser rart på deg bare du går i høye heler ;o
      gleder meg til å se hva du har kjøpt! 😀

    19. Ååhh, så herlig! Det er jo en del av jobben din dette, er det ikke fantastisk å tenke på vel? 🙂 Må jo lette på samvittigheten for det svidde kortet å ha det i tankene =)
      Klem fra Lizbeth Osnes – Behind the scenes.. Der du aldri riktig vet hva du får – bortsett fra flere daglige innlegg. Bloggen handler om min glade hverdag med mote, skjønnhet, fest, shopping, vennskap, tanker, meninger, kjærlighet, bloggtips, bokomtaler, tips i livet generelt – og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Min blogg er min terapi, min hobby og min lidenskap. LIZBETHOSNES.COM

    20. Hei 🙂
      Elsker bloggen din , du gir meg my inspirasjon :))
      Jeg håper og ønsker at du kan legge ut innkjøpe ditt 🙂

    21. Åh digger antrekket ditt! Gleder meg masse til å se hva du har shoppet og hvordan du setter det sammen med andre plagg 🙂 du er så god på det! Håper du skriver hvor de forskjellige tingene er kjøpt! Garantert at jeg liker noe av det!

    22. hvordan fikk du håret ditt slik du har det i dag, når du hadde det så mørkt? 🙂 takk for svar, trenger tips! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg