ANDREAS WIJK

Er det noe jeg skulle ønske jeg var flinkere til, så er det faktisk å kombinere stilige gutteklær! I forhold til å sette sammen klær til meg selv, har jeg faktisk nada peiling på klær til menn. Det er klart jeg vet hva en pen genser og en tøff skjorte er, men jeg skulle gjerne visst mer om hvordan man kan sette dette sammen. Hvordan kombinerer man bow tie med en rutete, fargerik skjorte foreksempel? Jeg aner ikke!

I går fant jeg bloggeren Andreas Wijk. En svensk moteblogger som sikkert lærte meg 1000 triks på en halvtime. Jeg har aldri sett maken til stil jeg! Og jeg som trodde Noman Mubashir hadde peiling! Nei også han har mye å lære her spør du meg. Fy søren, denne unge svensken kan kle seg. Her har vi alle MYE å lære!

Flere som vil lære et par triks av denne karen?
Les bloggen HER.

– Marthe <3  

17 kommentarer

Siste innlegg