HVEM ER DU?

Okei den overskriften var bare skremmende.. Først og fremst! God morgen alle sammen. Håper dere har hatt en like fin start på lørdagen som meg. Dette blir et litt annerledes innlegg. Jeg har nemlig lyst til å vite mer om dere! Tanken på at nærmere 11 000 mennesker daglig klikker seg innom bloggen min er helt fantastisk, men samtidig litt uforståelig. Jeg aner jo ikke hvem dere er? Derfor håper jeg nå at dere vil gjøre meg en STOR tjeneste og legge igjen en kommentar med litt informasjon til meg.

1. Hvor er du fra?
2. Hvilket kjønn?
3. Hvor gammel er du?


Leserbilder siden sist.. Dette er laget av http://snisnaa.blogg.no/. Tusen takk til dere alle! 


Laget av www.celinebeatrice.blogg.no


Dette er laget av www.wehavefun.blogg.no



De to nederste er laget av www.frkjacobsen.blogg.no




Dere er virkelig noen knupper om dere vil svare på disse tre spørsmålene for meg! Da får jeg ihvertfall vite en smule mer om dere som vet veldig mye om meg. -Og kom igjen nå gutter. Jeg vet det er noen av dere her også! Ingen navn skal nevnes 😀

Vil dere gjøre dette for meg?

– Marthe <3

890 kommentarer

Siste innlegg