Feiring av nyttår!

Jeg hadde en helt super feiring med flotte jenter i går kveld. Moren til >Annika< laget pinnekjøtt til oss og etter et herlig julemiddagsmåltid ble det vorsing, dansing, syning og alt som hører med! En kjempekveld som forventet! Etter flere timer med vors, tok vi festen videre til Malene hvor vi inviterte flere og koste oss videre. Natten ble tilbgrinet jeg hos Jonas som alltid. Mamma hentet meg etterhvert og kjørte meg. Må jo feire litt med alle!

Den siste timen har jeg ryddet huset til Jonas. Jeg fikk et slags ryddekick til morgenen i dag. Haha. Som takk lager han nå frokost til meg. TACO. Jippi! Viktig at årets første frokost blir bra.


Drikkelek!


Karen holder tale..


Put your ass in the air..


VELDIG gøy.


Haha.. Skjønt!


Marthe og Marthe..

Hvor var dere i går kveld?

– Marthe <3 

29 kommentarer

Siste innlegg