Hektisk med salg!

Hjelpes! Dere som ikke allerede har vært der, må komme dere til byen med det samme. Det er virkelig salg over alt! Ting jeg har sett på og siklet etter i evig tid er plutselig gratis. Det ble en god del innkjøp på meg i dag, men jeg skal ta bilder av tingene og vise dere det i morgen. Nå er det litt for mørkt og blitz-bilder er et mareritt.

Jeg har som dere sikkert skjønte storkost meg med venninnen min Iselin og hennes herlige lille knøtt i dag. Nå er jeg klar for et deilig middagsmåltid hos farmor og farfar.


Hun var heelt nydelig!


Dagens lunsj. Mmm! Vi spiser alltid på den samme kinaresturanten.


Skifting på bæsjebleie er alltid stas!


Denne frøkna fødte for en måned siden og veier allerede mindre enn meg. Hej heej!


Posene som fikk bli med meg hjem..

Flere som har handlet på romjulssalg?

– Marthe <3

29 kommentarer

Siste innlegg