2 juledag..

Ah, som jeg har kost meg i dag! Jeg har feiret jul med pappa-siden av familien og fått kjempedeilig ribbe med både riskrem og kake til dessert. Nam nam nam. Ellers har jeg både fått og delt ut litt gaver i kveld, pratet med skjønne mennesker og bare kost meg!

I går hadde jeg forresten leserrekord på bloggen med nesten 12 000 lesere. Hallo i luken?! Jeg må bare si tusen hjertelig takk for alle de fine kommentarene dere legger igjen. Jeg svever jo i lykke her nå. 60 kommentarer på det stusselige innlegget jeg har hatt muligheten til å gi dere i dag, og ikke en eneste av dere klager! Ah, jeg er heldig jeg.


Farmor hadde bakt fancy kake!


Farmor, onkel og farfar.


Og jeg med mine pakker fra søte kusiner!

Håper dere også har hatt en fin kveld.

– Marthe <3

36 kommentarer

Siste innlegg