4 desember – Pynt deg!

Vinneren av gårsdagens luke ble Ane. Gratulerer! Alle som heter Ane må sjekke mail! Dagens premie er i samarbeid med www.pyntdeg.no som har vanvittig mye lekkert! Fy søren som jeg misunner dere. Dere kan velge dere ut et hvilket som helst produkt fra siden deres og tro meg det blir ikke lett..

Delta slik:
1. Velg deg ut et produkt HERFRA.
2. Legg igjen en kommentar med navn på produktet. Ikke link, da blir kommentaren din stoppet i spamfilteret.
3. Husk også navn og mail INNI denne kommentaren.

 

 

Jeg deler også ut trøstepremier til to stykk..

Tre tuber tannkrem i det populære merket Marvis med smakene mint, lakris og kanel. Jeg har selv testet de og FY SØREN! Jeg ante virkelig ikke at en tannkrem i smak av lakris og kanel skulle være annet enn kvalmende, men dette var så digg at jeg nesten ville spise hele tuben. Heldigvis har jeg noen til meg selv også!


Tannkremene fås kjøpt HER og har verdi 267kr.

LYKKE TIL!

– Marthe <3

622 kommentarer

Siste innlegg