Ukens første økt!

Det ble kun tre økter forrige uke og med det hadde jeg masse energi til overs i dag. Det føles fantastisk å ha lagt ukens første økt bak meg. Jeg løp i nøyaktig en time, tok deretter 30 x 3 situps rett opp, 30 x 3 situps til siden og til slutt 30 armhevninger. Jeg vet at 180 situps er for mye, men jeg elsker når magemusklene virkelig vrenger seg etterpå og det funker for meg.

Ellers må jeg skryte av dere i kveld! Dere er så flinke til å gi tilbakemeldinger for tiden. Jeg har blogglyst i massevis og alt for mye jeg vil skrive om. Dere er også kjempeflinke til å si ifra når jeg har “nedturer” og gi meg tips til hva jeg kan forbedre, så tusen takk for det! Er det noe dere synes mangler her på bloggen, si ifra! Slikt setter jeg pris på.


Nå skal jeg hive innpå med dagens middag! Kompe og masse deilig kjøtt.

Hvis noen lurer på hvordan jeg ser ut etter en times løpetur..


Gjerne sånn!

Tjo hei! Ha en flott kveld så lenge.

– Marthe <3

41 kommentarer
    1. Hahaha, du er vel skjønn!
      Jeg skjønner ikke at dere klarer det… Jeg har ikke sjans til å klare ÈN pushup en gang! Men jeg har sykt raskt forbrenning, så trenger ikke øve, men jeg vil likevel. Følelsen etterpå er så deilig!
      <3 vaaali

    2. Du er skikkelig sprek!
      Prøver selv og komme meg ut å trene, men er ikke alltid like lett…
      Digger bloggen din forresten 😀
      Ikke den så kommenterer ofte, men prøver da av og til^^

    3. >> VA: 😀 Nei, det er ikke mange jenter som greier “normale” pushups, men det er nok ikke det som er det viktigste å trene heller hvis du trener for å bli “fit”. 🙂 Jeg synes bare det er greit med litt armstyrke. Men følelsen man får etter å ha løpt er helt fantastisk!

      Jeanett: Tusen takk! 🙂 Min motivasjon er nok Egyptturen jeg har i vente. Hehe, jeg vil føle meg vel og være helt på topp til denne to ukers latskapen 😀

    4. Du er så søt! digger deg, Marthe<3
      Hvilken dato reiser du og Annika til Egypt?
      Å har du vært i USA? 🙂

    5. Elise: Hehe, takk 😀 Vi reiser 4 desember. Ikke lenge igjen nå 🙂 Nei, men jeg planlegger en tur til sommeren. Enten det blir med ei venninne eller hele jentegjengen 😀 Hadde jeg bare kunnet engelsk så skulle jeg gjerne studert her!

    6. Ble nesten litt lei meg nå, jeg. Jeg vil også ha kompe, men jeg klarer ikke lage det selv. Sender du noen i posten?
      Å, så godt det hadde vært med kompe eller krabbe nå!

    7. Lekkert bilde av deg;)
      Kunne du skrevet et innlegg om hvordan man skal tørre å kle seg som man vil og drite i andres kommentarer o.l? Blir så inspirert av deg;)

    8. så flink du er, utrolig hvor god følelse man får etter en lang joggetur da! Bra det går så fint med bloggingen, jeg leser den flere ganger for dagen! 😀

    9. Åh! da må jeg prøve denne treningen, vil føle meg vel. Noe jeg ikke gjør.
      Se på deg : du er noe av det nærmeste man kommer perfekt ! du er helt sykt pen og har fin kropp! + virker utrolig bra 🙂

    10. åh, da må jeg prøve de treningsøktene assa, jeg vil føle meg vel.!
      du er det nærmeste man kan komme perfekt, utrolig pen og utrolig fin kropp + virker som en bra person ! 🙂

    11. Marthe, du inspirerer meg. Med både outfit eller Moutfit som du kaller det og trening. du er den perfekte bloggeren. Bra du har mye blogglyst, håper de blir ekstra mange innleg da;)

    12. du virker som en utrolig hyggelig å snill jente gjennom bloggen! Men du burde kanskje vurdere å fikse øyenbrynene? Ikke at du ikke er pen nå, men du hadde blitt 1000 ganger nydeligere med finere bryn 🙂

    13. Blir helt andpusten bare jeg tenker på det! Men fytti katta det er deilig når man bar fått trent. 🙂 og du er kjempe flink! Stå på Marthe. Er innom hver dag! Og du gir meg såååå mye inspirasjon at jeg dåner snart. Superjenta 🙂

    14. Hej! Först vill jag bara säga att jag älskar din blogg! Du är bäst!
      Men jag har en fråga. Har du några tips till hur att få en kille att gilla dig? Hur gjorde du med Jonas?
      För jag gillar en kille, vi pratar inte hela tiden. För jag är rädd han ska bli trött på mig, men tycker verkligen om honom! Men jag vet inte hur jag ska göra..?
      Tack!<3

    15. INGRID: Kjære Ingrid. Hvis du kun er innom denne bloggen for å legge igjen en kommentar om brynene mine, så vær grei og spar meg.
      Amalie: Ja har jeg på meg sminke, så anstrenger jeg meg virkelig ikke for å fjerne den før jeg trener. Den skal av rett etterpå så da lar jeg den heller renne litt!
      Dere andre: TUSEN TAKK! 🙂
      moacornelia: Jeg har faktisk skrevet et innlegg om “hvordan skaffe drømmegutten” under kategorien “Marthe tipser” i margen til høyre. Har du lest dette? Det kan jo være det er litt til hjelp ihvertfall 🙂

    16. ååh, den energien trenger jeg nå, virkelig! MEN.. jeg er ganske så nysgjerrig på hvordan den nye leiligheten deres ser ut, har du lyst til å ta bilder av alle rommene ? 😀

    17. Ingrid: Hehe, ja det kommer 😀 Jeg tenkte jeg både skulle lage video og knipse bilder i massevis så fort alt er i orden. Jeg tror ikke det er lenge igjen nå. Vi må bare få en elektriker til huset så er vi der! 🙂

    18. Kan vi få lov til å se deg uten sminke? Altså, helt uten sminke? Jeg vil se hvordan huden og øyenbrynene dine er uten sminke! 🙂 Du er nydelig!

    19. ANNA: Hehe, takk! Nei det tviler jeg sterkt på at jeg kommer til å ta bilde av x) Fjeset mitt uten tegnet bryn er noe jeg helst ikke vil se selv engang. Haha!

    20. Okei 🙂 Men jeg har lurt på en ting, skulle ikke du flytte inn i den nye leiligheten med Jonas? Eller har jeg missforstått? Hehe! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg