Dagens interiør-kjøp!

Med fire timers shopping, ble det selvsagt litt innkjøp på oss! Tvbord, vitrineskap, stuebord og litt sånt kommer ikke i hus før onsdag, men det er ihvertfall kjøpt og betalt! Nå ser vi endelig et lys i tunellen her! Fikk knipset noen bilder av ikeabesøket vårt + noe av dilldallet som ble med oss hjem..


Her ser dere de nye møblene våre.. Umonterte.


Meg: Mammaaaa!! Hvor er butleren vår??


Det var veldig tungt..


Jeg har fått julegave på forskudd av mamma.. Pynteputer til senga mi. HVA DA FINE?


Åh, jeg dåner! Putene er fra Skeidar. Glitterputene koster 324kr per pute. De andre koster 149kr per stykk.


Geiteskinn fra Ikea. 279kr.


Så har jeg skaffet meg tre slike som skal henge rundt et speil på rommet mitt.  


Dette blir så fint! En slik har plass til fem lyspærer, er 60cm og koster 198kr.


Ja så måtte jeg ha flere kelshengere pluss noe å henge disse på igjen. Etter bikbok kjøpene mine i går hadde jeg plutselig et sterkt behov for kleshengere igjen. Kan ikke skjønne det?


Et speil. Vet ikke helt hvor jeg skal ha det enda, men det var så fint! Fra Ikea, 229kr.


Så har vi fått oss to slike fra Ikea. 375kr per stykk.


Oog en slik lampe også fra Ikea, til stua. Tror den kostet rundt 450kr.

Nå skal ting monteres mens idol går på skjermen!

– Marthe <3  

48 kommentarer

Siste innlegg