Victoria, 19 år!

Det ble en svært vellykket bursdagsfeiring! Vi var mellom 17 og 20 gale jenter som feiret Victoria hos henne i går. Det ble mange søte nye fjes og blandingen av disse og den gamle jentegjengen resulterte i synging, dansing og masse masse latter! Vi storkoste oss og det er jeg sikker på at Victoria gjorde også. Ettersom utelivet ikke er noe å skryte av i Kristiansand, dro vi som ikke har studentbevis hjem etter vorset. Jeg vel og merke, med en gigantisk bakt potet i hånda.


Så begynte formen å komme seg.. Haha, så skjønne!


Gladmonsene!


Aww. Maren får et suss!


Så var det tid for å synge kaptein sabeltann bursdagsangen.


Enda litt bedre i formen!

 
 – Marthe <3

17 kommentarer
    1. Marlene: Får å komme inn på det eneste bra utestedet i kristiansand må man studere og ha studentbevis fra universitetet man studerer på 🙂 Har man ikke det så er det superkjedelig uteliv i Kristiansand. Lønner seg å studere! Hehe

    2. Eenig, leopold er bare helt forferdelig, pir6 er ikke så utrolig bra, men bedre en leopold. Glad jeg endelig er 20 og endelig kan ha det litt gøy ute i Krsand 😀

    3. peene jenter! 🙂 men maren hadde liitt for mørke øyenbryn, ikke så pent etter min mening….konstruktiv kritikk 😉

    4. Så ut som en koselig kveld 😀 Men jeg vil ikke si utelivet i Kristiansand er kjedelig dersom man har fyllt 20. Da er det jo mange bra steder å gå på 🙂 Men hvis man ikke er jo er det nok greit kjedelig ja.

    5. “peene jenter! 🙂 men maren hadde liitt for mørke øyenbryn, ikke så pent etter min mening….konstruktiv kritikk ;)”
      Konstruktiv eller ikke konstruktiv kritikk poenget er det samme, Maren har de fineste brynene av de jeg kjenner. Det bedre enn å ha hvitt hår og hvite bryn. Mørke bryn har så og si satt sin trend og de fleste i dag har mye mørkere bryn enn hårfargen. Så klart er det ikke alle som kler det, men jeg kan ikke gå rundt å fortelle alle hvor stygge bryn dem har. Hvis du synes at Maren har stygge bryn så er det greit, men man trenger ikke kommentere alt man misliker med en person på nette.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg