Skaff deg en bloggkalender!

Da kan vi endelig avsløre hva dette samarbeidet med femelle dreide seg om! Kvinnemagasinet femelle har produsert både julekalender OG en årskalender hvor flere av Norges mest kjente bloggere er avbildet. Inni årskalenderen finner dere en ny blogger for hver måned + to gruppebilder.

På julekalenderen kan dere velge forsiden på kalenderen selv! Dere kan altså velge favorittbloggeren dere vil ha avbildet her, og ikke nok med det! Julekalenderen er full av konkurranser, rabatter og gavekort fra blant annet coverbrans, h&m og bubbleroom.no til en verdi på til sammen 4000kr.
 

En kalender koster 150 kroner enten det er års eller julekalender du ønsker. Vil du helst ha begge, koster dette 250kr.

               

Klikk på banneren over headeren min for å handle kalender! -Eller bare se flere bilder av de flotte bloggerne..

Skal du skaffe deg en slik bloggkalender?

– Marthe <3

47 kommentarer
    1. Nei, jeg skjønner ikke helt vitsen? Mulig jeg bare ikke har forstått poenget med kalenderen, men.
      Uansett, ønsker deg en herlig uke videre, søta 🙂 Bildene av deg varnydelige!

    2. Søte bilder! Er det slik at alle får gavekort og sånn? I så fall er det liksom 30 kroner? :-p hehe, elsker bloggen! <3

    3. Sigrid: Kjempegøy! 😀 Krysser fingrene for at du vinner noe stas også da 😀
      Marte: Nei jeg regner med det er noen hundre du vinner på hver luke du er heldig med 😀
      Marie: Skoene var 4 størrelser for store. Haha!

    4. hvordan kalender er det liksom? får man den i posten som en vanelig sjokoladekalender som man åpner luker? eller er det på nette? og får alle gavekort?

    5. Anonym 1: Hehe, nei det hadde skjedd noe galt med klærene vi skulle låne så det ble litt feil med størrelser og sånn, men det gikk fint 🙂
      Anonym 2: Du får kalenderne i posten. Så åpner du en luke for hver dag i desember og kan vinne gavekort hos blant annet h&m, bubbleroom eller coverbrands 🙂
      Eline Velken: Aww. Du er herlig du 😀
      Rokaaia: 150kr + frakt på noe med 30kroner. 🙂

    6. fine bilder av deg! 😀 er det sånn at når man kjøper kalender så er det ikke sikkert man vinner noe i det hele tatt ? Eller er det noe man får hver dag ? 🙂

    7. Skal nok kjøpe meg en julekalender ja! Med deg eller gruppebilde på 😀
      Men jeg bare lurte på om du kanskje kunne skrive ett innlegg om bloggerene du samarbeidet med? Hvordan inntrykk du fikk av dem liksom 🙂

    8. Maria Sørensen: Å så gøy. <3 Jeg skal selvsagt ha meg en selv også 😀 Jeg vet ikke helt, for jeg fikk på en måte ikke det store inntrykket på noen av dem. Vi var bare sammen i to timer og fikk ikke akkurat pratet så mye sammen. :/

    9. ”jeg har ikke så poser under øynene, det er bare kameraet mitt” LOL du har jo skikkelig poser under øynene til og med når bildene blir tatt av en proff! hahahah
      og skjer med øyenbrynene dine da???? du bør ta en titt på youtube og lære deg å tegne de på ordentlig. bare et tips sånn at du blir penere!

    10. Fine bilder!:-) me n skjønner ikke helt hvor jeg skal bestille, lyst til å legge il link i kommentar på.dette innlegget?:D

    11. Det er ikke mulighet for å kjøpe dem noe annet sted? Hadde kjempe lyst på den julekalenderen med deg på!:-(<3

    12. Jeg fikk kalender min i dag.. Har åpnet alle lukene da jeg skulle gi gavene i lukene til mine kjære, men ble litt skuffet.. Har blant annet ikke funnet noe gavekort/rabatter hos h&m..

    13. christinestole: Okei, da får gjerne jeg min også i dag 🙂 Man er ikke garantert gaverkort hos alle nettsted/butikker. Vant du gavekort/rabatter på andre steder?

    14. Ja, det gjør du nok 🙂
      Okei, mener du at ikke alle får likt? Eller? Ja, fikk ett gavekort på britique.com som jeg også er kjempe fornøyd med altså! Men ble bare litt skuffet når det ikke kom noe hos hm som flere hadde skrevet.. Var veldig mange konkurranser hvor du kunne vinne årskalenderen og mange 50% på årskalenderen. Det var litt dårlig syntes jeg..

    15. christinestole: Nei jeg tror ikke alle får likt. Noen får nok gavekort et sted og noen et annet, men å vinne årskalenderen var jo litt dumt ettersom noen faktisk kjøpte begge kalenderne :S Skal ned og sjekke postkassen med det samme! 🙂

    16. Ja, var liksom åtte sånne luker hvor du kunne vinne eller halvpris på årskalenderen.. I tillegg står det på min at jeg får 40% på Meet Matte øyenskyggepalett på femelle.no/shop. Men finner den ikke :s Finner den på coverbrands.no men da burde det jo ha stått coverbrands.no over luken. MEN så står det ved siden av coverbrands og under at du kan vinne årskalenderen..
      Skjønner ingenting jeg.. Beklager at jeg kommer med alle spørsmålene til deg, men vet ikke helt hvem andre jeg kan spør! Haha..
      Takk for at du tar deg bry og tid til å svare! Setter stor pris på det 🙂

    17. christinestole: Huffda :/ Jeg hadde ikke fått post enda så jeg vet ikke selv enda, men håper posten kommer snart for jeg er rimelig sikker på at den kommer i dag. Har hørt at svært mange har fått den i dag 🙂

    18. Okei. Jeg får bare prøve meg frem med kodene og se hvor de kan passe henne.. Litt irriterende at de er stokket sånn rundt på hverandre i tillegg 🙁
      Får håpe du får den i dag da 🙂

    19. Jeg vett dette ikke er din feil, men julekalenderen var UTROLIG dårlig! Skikkelig villedende informasjon femelle gikk ut med om den!! Håper du kan viderebringe informasjonen, da femelle ikke svarer på mail eller facebook innlegg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg