Viktig med feiringer!

Jonas og jeg har vært  noen flinke feirere gjennom tiden. Det er jo så koselig! Å feire månedsdagen er topp enten det er 6 måneders, et år eller to års jubileum vi har! For ikke å snakke om valentines day. Da er det fyr og flammer skal jeg si dere! Nei feiringer er livsnødvendig. Det er tross alt en unnskyldning for å få stappe i seg deilig mat og kanskje åpne noen ekstra presanger. Her kommer et lite bildedryss fra feiringene vi har hatt gjennom tidene..

Et halvt års dag..


Ja jeg har forandret meg.. Og det har faktisk Jonas også!

1 års dag..


Og my god.

1år og 6 måneder..

2 års dag..

Valentines feiringer..

Er du like god på feiringer?

– Marthe <3

33 kommentarer
    1. Oj, du har forandret deg utrolig mye!!
      Ja, koselig med feiringer. Vi “feirer” hver eneste mnd som går vi, haha. Som du sa, en god unnskyldning for å kose seg litt ekstra.

    2. Så søte dere er! Koselig å se at dere har holdt sammen så lenge:)
      Jeg bare lurer på ang russetid. Hvordan var det å ha kjæreste i russetida? Er selv veldig nervøs for dette, jeg stoler jo på kjæresten min, men samtidig så vet man aldri..

    3. Hvordan var det med kjæreste i russetida? følte du at du ikke kunne gjøre like mye som de andre eller hvordan var det?
      skriv gjerne et innlegg om det!
      elsker bloggen din <3

    4. Såå koselig med feiringer! 🙂
      Jeg har snart vært sammen med kjæresten min ett år,lage middag og feire hverandre er viktig 🙂
      Hva heter drikken på de to øverste bildene? (:

    5. Så sinnsykt mye koselig dere har gjort! Jeg elsker å feire sånt, og syns det er obligatorisk når man har kjæreste 🙂 Jeg har venninner som er helt uenige, men hallo? Hva er vel bedre enn en unnskyldning for å feire kjærligheten, spise god mat og få / gi gaver? 😀

    6. Så utrolig vakre bilder …og ja…jeg elsker alle slags feiringer… <3
      Dere er så kjempeherlige på bildene begge to...og kler hverandre så godt <3
      Jeg hadde forresten en kjempesøt bildekavalkade fra 2005 til nå av kjærestepar <3, alle bildene var fra Tyrkia..jeg ville gjøre stas på Tyrkia på lørdag...for det var Tyrkias nasjonaldag 🙂
      Det er viktig å ta vare på gode minner og det som er vakkert.
      Vi har selv ansvar for å gjøre livet vakkert <3...og selv forsøker jeg alltid å finne noe å være glad for...da blir det så mye morsommere å leve <3.
      Med årene har jeg til og med lært at alt i livet trenger ikke være like bra...like fullt mulig å være lykkelig...lykke er ikke noe du bare er ...det er noe du skaper <3 <3 <3

    7. Off, kjenner at eg nesten får litt vondt inni meg når eg ser kor flinke dokke er til å feire og ser på korleis eg og kjæresten har gjort det. Vi har nesten ikkje gjort noke ut av våre jubileum, og det er jo nesten litt trist. Får vel gjere det skikklig når vi har to år! Viss vi er på samme plass då riktignok.. Militæret er litt kjipt..

    8. Jenny og anonym: Det var ikke noe problem hos oss. Vi har vært sammen i “hver vår russetid” og det var ingen problemer der, men vi er ikke så sjalue av oss og det hjelper nok masse! Man må bare stole på hverandre, så går det nok bra. 🙂
      Sunniva B: Aww. Tusen takk skjønne deg <3
      Malin: Du jeg aner faktisk ikke. Vi drakk den ikke engang. hehe, den var bare til pynt. Vi er ikke så glade i champagne noen av oss 🙂
      Stine: Ja kanskje det? 😀 Hehe!
      Andrine (: Huff, nei er man i militæret så er det ikke mye man kan få gjort. Dere får ta det igjen med en ordentlig feiring dere!
      Tusen takk for alle de fine kommentarene dere kommer med <3

    9. Christiane: Jeg har skrevet to innlegg om “gavetips til han og gavetips til henne” under Marthe tipser kategorien i margen til høyre. Har du sett på disse? 🙂

    10. Så hærlig ;D Jeg trodde aldri kjæresten min ville feire så jeg nevnte aldri noe om det når det var 1 år. haha, fant ut i senere tid at det var noe han ville. Jaja, snart 2 år med han kan feire da ;D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg