Kjolene fra Nelly

I dag har jeg vært og hentet to nye pakker. Den ene inneholdt de to kjolene fra nelly og den andre forblir et mysterium inntil videre. Hehe! Jeg var super ivrig angående nellypakken og rev den opp uten den minste tanke om at kjolene ikke kom til å passe. Jeg har aldri bestilt noe som helst fra nelly som ikke har passet eller sett bra ut.. En gang måtte visst bli den første! Kjolene var like fine i virkeligheten som på bildene, men de var på langt nær like fine på. -Og selv om begge satt megastramt rundt puppene, må jeg hele tiden dra kjolen opp for å ikke vise alt jeg eier. Sånt er det verste jeg vet når jeg er på fest. MEN jeg er sikker på at kjolene sitter flott på noen andre jenter.


Dagens to pakker.


Store forventninger!


Jeg hadde bare disse skoene i gamlehuset. Vet ikke om dere legger merke til det, men kjolen var rynkete, rar, for stram OG for slakk alt samtidig..


Nei nei og atter nei.

For all del, det kan jo hende at dere synes kjolene sitter bra på, men det hjelper meg nok ikke i å beholde dem. For å beholde en kjole, må jeg føle meg vel i den selv noe jeg ikke gjorde i dag.


Kjole nr.2. Rynkete og grusom i stoffet.


Ikke syntes jeg den var fin over her heller. Det blir returnering på dem begge!  

Har du noen av disse kjolene?

– Marthe <3

46 kommentarer

Siste innlegg