Det nye..

Selv om jeg ikke har rukket å lese forrige utgave av det nye, har jeg i dag skaffet meg den nye utgaven av bladet. Jeg tror jeg samler på blader til Egypt. Skal ihvertfall ha nok å lese på! Nå skal jeg snart av gårde til Annika igjen. Vi tenkte vi skulle se dagens mann sammen.. 


Jeg har blant annet lest om Caroline Berg og den flotte kroppen hennes!

Har dere forresten lagt merke til den store banneren som har ligget over headeren min de siste dagene? Det har dere helt sikkert. Femelle lanserer nå sin egen magasinklubb for moteglade bloggere! Alle medlemmer mottar da en pakke i måneden som er full av gatemote, bloggsladder og en liten surprise! En pakke koster 99kr, men velkomstpakken i januar koster kun 49kr! Er dette noe for deg? Klikk på banneren over headeren og meld deg inn nå! Banneren forsvinner nemlig i morgen.

Klar for dagens mann med programleder Hasse!

– Marthe <3

15 kommentarer

Siste innlegg