Vinn en Calvin Klein goodiebag!

Her om dagen fikk jeg en pakke i postkassen hvor det befant seg to parfymer i merket Calvin Klein. En dameparfyme og en herreparfyme, begge i herlige dufter! Gjett om Jonas var fornøyd da! Endelig fikk han også noe godt ut av bloggingen min. Vi har begge sprayet oss inn i Shock Calvin Klein duftene hver dag siden vi mottok dem og jeg kan med hånden på hjerte fortelle dere at de lukter kjempedeilig begge to! Jonas og jeg skal aldri lukte noe annet enn forfriskende igjen..

Jeg kan absolutt anbefale dere parfymene videre og det fine med det, er at blogg.no nå arrangerer en konkurranse hvor man kan vinne en goodiebag med Calvin Klein produkter. Blant annet disse prafymene, en CK toalettmappe, et skjerf og annet CK stas! Er dette noe du kunne tenke deg? Delta raskt og enkelt >HER<. 

Vinn og lukt like godt som Jonas og jeg!

– Marthe <3

                 Annonse

12 kommentarer

Siste innlegg